Inlägg från: Panduro |Visa alla inlägg
  • Panduro

Dottern smet ut inatt

Jag tycker ni hakar upp er alltför mycket på flickans ålder. Problemet är att hon smet ut. Jag tycker att om man bor tillsammans som en familj så meddelar man att går ut och när man kommer tillbaka. Oavsett om man e 12, 16, 22 eller 42. Vanligt hyfs. Ts, be henne använda vanliga vägen och att hon åtm skriver en lapp eller något.

• Panduro
    Anonym (kr) skrev 2016-06-26 15:49:47 följande:

Inte går jag ner i källaren till min 16 åring o talar om heller om jag åker till affären eller går ut med hunden eller om jag går till grannen en sväng

En liten skillnad ändå på att gå ut med hunden och smita ut kl 2 på natten. Men okej, vi har alltid meddelat när vi går ut i min familj och det gör jag också nu med min sambo.
  • Panduro
    Anonym (kr) skrev 2016-06-26 15:47:16 följande:

Så min man man ska väcka mig om jag sover om han får ett samtal om nån behöver hämtning då ? Mitt i natten ? Han är 43 haha

Jag bestämmet inte om din man ska väcka dig eller inte. Men om min sambo ska ut och träffa nån kl 2 på natten vill jag gärna veta det. Och jag skulle inte uppskatta om han for iväg mitt i natten och inte gick att få tag på på mobilen.
  • Panduro
    Anonym (kr) skrev 2016-06-26 18:26:46 följande:

Min hund behöver ut på natten ibland oxå , förstår inte varför man ska medels allt man gör för familjen

Nä, jag tror inte att du vill förstå heller.. Ditt exempel är så fruktansvärt löjligt. Naturligtvis ska du inte behöva väcka hela familjen mitt i natten för att du ska ut med hunden, men om du ska träffa någon mitt i natten tror jag nog att du meddelar någon där hemma. Eller om ni sitter och äter middag, kan din man/ditt barn då resa sig upp, gå ut genom dörren och komma tillbaka några timmar senare utan att du hade velat veta vart de ska eller hur länge de ska vara borta?
Svar på tråden Dottern smet ut inatt