• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • trixy
    LängtanSåStor skrev 2016-06-25 21:31:31 följande:

Här ä en till som har bf 2 mars 2017 :) plussade igår efter långt och slitsamt år av försök. Då jag haft MA så kommer jag nog försöka hålla totala glädjen tills jag gjort det tidiga ultraljudet i vecka 8 :)

Vad det rasslade till idag :)
    Grattis till er!
  • Fkvi
    trixy skrev 2016-06-25 21:30:49 följande:

Håller tummarna! :)

Tack! Vi med, fick missfall förra gången så vi hoppas det går vägen denna gång :)
  • bebisdags
    trixy skrev 2016-06-25 21:31:35 följande:
    Grattis!! :)
    Tack så mycket!:) Känns fortfarande så overkligt, hade i huvudet att det minst skulle ta 9 månader innan vi lyckas men en helt underbar födelsedags present blev det :D
  • Wictor090719

Plussat idag, beräknad 1 mars enligt app och andra uträkningar på nätet :)

Mamma till finaste Wictor 090719.
  • RapidAngel
    LängtanSåStor skrev 2016-06-25 21:31:31 följande:

Här ä en till som har bf 2 mars 2017 :) plussade igår efter långt och slitsamt år av försök. Då jag haft MA så kommer jag nog försöka hålla totala glädjen tills jag gjort det tidiga ultraljudet i vecka 8 :)

Grattis!! Så himla skönt!! :):):)

Jag vet exakt känslan, 12 månader tog det för oss, slutade i MA. Sedan en ägglossning mellan och nu plussade vi igen! Men jag känner samma som du, det är svårt att slappna av innan man är över den vecka det skedde i flera gången.

Det som är roligt och skönt, mitt i all sorg, är att vi redan är en hög med olyckssystrar med MA/MF i bagaget i denna tråd.

Nu är det mars 2017 som är vår månad!<3
  • RapidAngel

Wohoo!!! Så himla många nya idag som hittat hit!!! Så kul! Grattis till oss alla!!! <3

• Joss90

Grattis till er alla! Så kul att man känner igen några från BIM juni gruppen!!! hoppas det snart kommer ännu fler!

• LiJo82

Hej på er!

Grattis till alla som plussat! Även här har det kommit ett plus. Har en tjej på snart 3 och nu har vi försökt i snart ett år vilket har resulterat i ett MA och ett MF i maj. Lyckligt nog tog det sig på första ÄL efter missfallet, så nu hoppas vi på tredje gången gillt!

Så glad för er alla. Vi vet ju alla exakt hur den här perioden kan vara känslomässigt..

• RapidAngel

Jahapp. Där kom ångesten trots att jag skulle spela så cool.

Jag tog ett CB digital idag. Jag fick resultatet "Gravid 1-2". NC räknade att jag hade ÄL/Befruktning den 11 juni och därmed är detta 15 dagar sedan.

Med mitt MA så plussade jag med NC den tredje mars, då 14 dagar efter ÄL/Befruktning och jag fick då resultatet "Gravid 2-3".

Vad betyder detta? Stiger inte mitt HCG som det ska? Vad tycker ni jag ska göra? Har ni vart med om detta och det har gått bra?

• bebisdags

Nu gjorde jag ett till test 4 dagar senare och BIM +1 och nu är plusset mycket svagare.. Så gissar på tidigt MF... Men ska ringa barnmorskan imorgon så håller alla mina tummar på att de är något fel på testet (även om det inte är troligt) samt att jag inte får en blödning nu..

Svar på tråden BF mars 2017