BF mars 2017
Jag fick MF i v14 sist gång, men det var fördröjt så redan en månad innan allt kom ut verkade MF ha skett.
Sist berättade vi för familj o vänner i v12 men nu tror jag att vi kommer vänta längre! Så länge som det går iaf, jag har ballongmage just nu så jag måste ha stora flygiga blusar för att inte se gravid ut! Jag har redan blivit bredare också. Hoppas att svullnaden går ner snart men det känns som att magen blir större och större hela tiden, inbillning kanske, hur är det för dig på den fronten?
Jag har en abort och ett MF bakom mig och är väldigt smal, kanske är därför jag svullnar upp så mycket. Jag menar att dels är min mage vanligtvis superplatt och detta blir min tredje graviditet så kroppen känner väl igen vad som händer.
Jag ska faktiskt köpa lite lösare kläder. Har bara tighta jeans och toppar. Och de funkar inte. Vi berättade som sagt för familj men samtidigt så tänkte jag att om något händer så kan man i telefon hjälpa det heller. Det är hemskt men vi kan ju inte direkt förhindra det.
Detta är min första graviditet så får hoppas på det bästa. Tar en dag i taget.
Vad tråkigt att du fick så tidigt missfall men att de såg det så sent. Hemskt att gå och tänka att man är gravid men sen får veta annat..
Ja hoppas svullnaden snart går ner. Är så sjukt svullen och det värsta nu på kvällarna är att jag får sån yrsel. Är ju extremt åksjuk och det känns som om allt gungar på kvällarna. Vet inte riktighet jag ska hantera detta. Jag har noll ork på kvällarna till något. Det är riktigt tråkigt.. Hur går det för dig?