Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

Väcka på natten för amning

Oj skit i vad dom dom säger. Du känner ditt barn bäst. Låt henne sova. Bara hon äter och mår bra som sagt. Min första dotter var som din. Sov i stort sett hela nätter från start. Var aldrig vaken på nätterna. Åt en gång vid 4 ca och somnade sen om på en gång och sov då till 8.30 när hon åt igen. På dagarna åt hon med tätare mellanrum men var alltid glad och nöjd och mådde bra. Hon är idag 9år gammal och fullt frisk. Min son som nu är 5 år var också en sån där lätt bebis som sov hela nätter från start. Så himla skönt.

• viseversa

Kan väl tillägga att varken bb eller Bvc sa till mig som dom sagt till dig. Dom sa "äter hon bra på dagarna och ökar i vikt som hon ska är det inte någon fara"

• viseversa

Sen har jag haft två bebisar som är vakna på nätterna också och bara ville ligga vid bröstet. Så skulle jag få välja vill man ju såklart ha en som sover. Men 50% av mina barn var sovare och den resterande 50% natt terrorister. nu väntar jag nr 5 så får se vad det blir för sort. Spännande men än verkar han lugn så hoppas det håller sig så även när han kommit ut.

Svar på tråden Väcka på natten för amning