Inlägg från: Väääntan |Visa alla inlägg
  • Väääntan

Letrozole trippelkur?

Hej! Jag är helt ny på den här sidan så får se om de funkar att skriva. Har försökt i 6 månader innan vi kom fram till att jag har pco å därefter fått letrozol enkel dos. Fått ägglossning 3 gånger med det. Denna gång hade det inte hänt något så får nu ta spruta gonal f för att de förhoppningsvis ska växa på en blåsa. Ska till kliniken och få svar på det i morgon

• Väääntan

Hej! Är utomlands så varit lite svårt att skriva här. spännande att du ska å kolla på ul på tisdag då :) hade inte hänt så mycket när jag va där i tisdags hade ett på 10 mm å två på 8 men lyckades få honom att jag ska få ta sprutor nu när jag är borta å göra ett nytt ul på torsdag när jag kommer hem!! Så håller alla fingrar nu att det är endast en som vuxit till sig ordentligt!! Är det tre måste det ju avbryts :( har fått ägglossning varje gång med letrozol tidigare så va bara nu det blev lite knas då så jag fick ta sprutorna.. Hur länge har du fått letrozol?

• Väääntan

Glömde svara på nåra frågor :) hehe har mått ok på letrozol lite smått illa ibland bara men annars ok mest illamående har jag blivit av ovitrelle sprutan.. Tar du den också?

Svar på tråden Letrozole trippelkur?