• hoppetossa86

Letrozole trippelkur?

Hej alla :)

Är en tjej på 30 år som försökt bli gravid i 3 år. Testat pergo flera omgångar utan resultat, testat letrozol nu först enkel kur, sen dubbel kur och på första gången jag tog dubbel fick jag en ägg blåsa på 18 mm men andra gången inget alls :(( nu tänkte jag köra en trippelkul denna månad. Är det fler som gjort det i hur gick det för er?

• Svar på tråden Letrozole trippelkur?
  • Väääntan

Hej! Jag är helt ny på den här sidan så får se om de funkar att skriva. Har försökt i 6 månader innan vi kom fram till att jag har pco å därefter fått letrozol enkel dos. Fått ägglossning 3 gånger med det. Denna gång hade det inte hänt något så får nu ta spruta gonal f för att de förhoppningsvis ska växa på en blåsa. Ska till kliniken och få svar på det i morgon

• hoppetossa86

Hej :) vad kul att du skrev! Ja det har med barnlängtan och ha pso äggstockar och ingen lätt kombo, men jag har hört många få BRA resultat på letrozol ????

Jag tog min sista tablett dubbel kur i tisdags 21/6 och varit väldigt jobbig i humöret, ibland glad, sen stört gråter jag o ibland skitförbannad för inget. Stakars sambo ???? men bara att kämpa vidare, jag ska på vul den 28/6 så då håller jag tummarna o tår ????

Hur gick det för dig i tisdags? Hoppas du fick positiva besked :)

Jag ska även kolla med min läkare nästa gång om jag kan få gonal. Fattar ingenting varför han inte erbjudit det när jag haft många kurer pergo men inget funkar.

Hur har du mått på letrozol? Hur mycket sex hade ni under vilka dagar i cykeln? Vet du också på vilken dag du ägglossatt?

Håller tummarna för dig också!

Kram på dig?

• Väääntan

Hej! Är utomlands så varit lite svårt att skriva här. spännande att du ska å kolla på ul på tisdag då :) hade inte hänt så mycket när jag va där i tisdags hade ett på 10 mm å två på 8 men lyckades få honom att jag ska få ta sprutor nu när jag är borta å göra ett nytt ul på torsdag när jag kommer hem!! Så håller alla fingrar nu att det är endast en som vuxit till sig ordentligt!! Är det tre måste det ju avbryts :( har fått ägglossning varje gång med letrozol tidigare så va bara nu det blev lite knas då så jag fick ta sprutorna.. Hur länge har du fått letrozol?

• Väääntan

Glömde svara på nåra frågor :) hehe har mått ok på letrozol lite smått illa ibland bara men annars ok mest illamående har jag blivit av ovitrelle sprutan.. Tar du den också?

Svar på tråden Letrozole trippelkur?