Inlägg från: Carina7907 |Visa alla inlägg
  • Carina7907

Socker beroende, tips?

Jag började äta Herbalife produkter och äta efter ett matschema som följer med och då står exakt vad och hur mycket man ska äta. Jag har nu gått ner 16kg på 12 veckor och jag var extremt sockerberoende. Här äter man var 3:e timma och håller sötsuget i shakt. Jag är helt lyrisk av resultatet och säger att kan jag kan alla. hör av dig om du är intresserad

• Carina7907

man äter shake till frukost, sedan äter man tex bars, till mellanmål shake till lunch med sallad och sedan bars till mellanmål och ett lagat mål mat om dagen. Jag är en väldigt stressad person med två småbarn och jobbar heltid så detta kan vem som hellst. Man köper produkter till shake och bars från mig och rasar sedan av bara farten. Är perfekt för människor som har udda arbetstider som du och kanske inte äter rätt saker. För att bränna fett måste man äta var 3:e timma och detta fungerar verkligen.

• Carina7907

Herbalife har allt shakes som är jättegoda blandas med vatten eller mjölk,bars vitamintillskott, fettförbrännare, te med extra förbrännande effekt. Jag älskar alla herbalifes produkter och kommer använda dessa i resten av mitt liv så goda och bra är dem. man kan prova 3 dagar för 185kr. Sedan finns det olika paket att köpa beroende hur snabbt man vill nå målet. Jag har före och efterbilder på mina 12 veckor om verkligen är intresserad. Jag har inte hört någon som börjat med detta som är missnöjd, man når sina mål

• Carina7907

Nej sälja saker efter är inget man behöver, jag är bara glad om människor lyckas. Det finns en del som fortsätter att sälja men jag är ingen som propagerar för att man ska sälja vidare det är varje människas beslut.

• Carina7907

Detta fungerar verkligen vid starkt sockerberoende, det var därför jag svarade dig inte för att du ska sälja saker det har jag inte skrivit.
    Tyvärr kan människor reagera som ditt svar när man googlar lite på nätet, men jag står för mina saker och jag har verkligen lyckats och vill hjälpa andra. Tyvärr är kanske du då fel person för detta och jag  önskar dig lycka till med annat sätt.

Svar på tråden Socker beroende, tips?