Det är ok att vägra lämna barnen till den andra föräldern?!
Får du soc med i vårdnadstvisten kommer du med all sannolikhet och vinna, ger en länk hur domar ser ut, tänk att många använder det jag sagt som ett skarpt vapen, länken visar hur kvinnor oftast vinner vårdnadstvister.
www.aftonbladet.se/wendela/article11678050.ab
Det jag berättat är hur dom använder soc, det är alla dom här domarna byggda på och gjort kvinnan till vinnare.
Regeringen försöker göra något åt att bara kvinnor oftast vinner, dom vet om problemet, ett förslag är jämnställt föräldraledighet så pappan också får starkare band till barnen.
Sedan skriver du om att ni bägge är vårdnadshavare, det betyder inget i praktiken mer än att ni måste besluta skola,flytt starta bankkonto till barnet, sjukhus tillsammans, men det är i princip allt man har som vårdnadshavare.
Det du däremot är så är du boendeförälder och han blir med automatik umgängesförälder,
Får du in skolan att göra en oro anmälan för barnen, och soc svarar kan du stoppa allt umgänge tills utredningen är klar, finns ingen lag som stoppar dig från det, utan du har en skyldighet och se till att ditt barn inte far illa, i ditt fall från pappan, bara det visar att ha vårdnaden är inget att sätta emot en boendeförälder med vårdnad.
Utredningen tar ca 4 månader, kommer få pappan på andra tankar, tingsrätt gör inget innan utredningen är klar.
Det enda du får tänka på när du använder allt detta är att du kan skapa en pappa som börjar klättra på offentliga byggnader i förd en spindelmanna dräkt köpt på buttricks med texten"JAG VILL HA KONTAKT MED MITT BARN!
Det är så dom männen skapas, vill du verkligen det?