• Kynisen

Bim Juli 2016

lillagumman85 skrev 2016-07-20 06:53:28 följande:

Underbart!! Grattis!! Och jaaaa! Klart att du ska väcka sambon!

Tack söta!!!
    Julie92 skrev 2016-07-20 06:58:30 följande:

GRATTIS!!:D

Tack söta och grattis till dig oxå!!!!
    Videungen skrev 2016-07-20 08:17:06 följande:

Åh! Grattiiiis <3 Gu vad roligt :D Hur mår du?

Tack söta!!! Bara bra! Känner av livmodern lite och brösten lite men det är bara äl+9 så det har ju inte hunnit hända så mycket än ;)
  • Kynisen
    MissJL skrev 2016-07-20 07:10:16 följande:

Graaaattis!! Väck honom, väck honom!!

Tack söta! Det gjorde jag, jag la asken med bodysarna jag köpt med hans favvo lag mellan oss i sängen och var inte allt för tyst så han vakna till ovh stötte handen mot asken....

Tog ett tag innan allt föll på plats och sen låg vi länge å kramades och skratta å grät. :) det va det finaste sättet han hade vaknat på någonsin :)
  • Kynisen
    MissJL skrev 2016-07-20 12:24:41 följande:

Alltså jag dör vad fint! Jag hade gråtit ihjäl mig :')

<3
  • Kynisen
    Mammaresan skrev 2016-07-20 19:17:15 följande:

Jeiii! Jag tänkte väl det! Stort grattis!! När blir BF? Hoppas vi kommer kunna följas åt i någon av de andra BF-trådarna snart då! Vilket otroligt mysigt och fint sätt du fick berättat också. STORT grattis till er båda! Härligt och skönt att strecket blivit starkare! Grattis grattis!

TACK söta du <3 ja de e klart vi ska följas åt :)
  • Kynisen
    lillagumman85 skrev 2016-07-20 22:23:42 följande:

Känner mig så deppig ikväll. Har inte testat än trotts att bim var igår.. (mina tester kommer förmodligen imorgon) idag känner jag mig ogravid och det gör mig ledsen.. verkligen inga symtom idag. Dock kan jag känna att jag är aningens hård och svullen lång nere vid tjejmagen.. men jag inte direkt nån värk.

Till helgen ska vi ha mysig weekend i Göteborg och jag hade gärna haft mensen innan. Nu lär den sätta igång lagom till helgen istället och jag vet att jag kommer bli jättegrinig av det. Hmm..

Kram <3 men att symptomen försvunnit behöver inte betyda något alls, när jag hade mest symptom va jag inte gravid. Jag håller tummarna för dig!! Så ni får något att fira i Göteborg! Vi ska oxå till Göteborg fast på mån-tor! Håller tummarna stenhårt!!!!!!
  • Kynisen
    copycat skrev 2016-07-21 09:03:51 följande:

Och här kom en blödning i vecka 5+5....antar att det är missfall:( aldrig haft det innan men det känns ju så. Inga klumpar men färskt mörkrött blod. Började 11.30 igår, är väl inte speciellt riklig, har bara trosskydd som jag bytt tre gånger (2 igår och 1 nu på morgonen). Sitter på Rhodos så kan inte åka in och kolla heller....fy:( nån med erfarenhet?

Ingen erfarenhet alls men vet att RN kan ju blöda lite under grav. Hoppas hoppas det inte är nån fara!!! Stor stor KRAM <3
  • Kynisen
    lillagumman85 skrev 2016-07-21 12:51:00 följande:

Min molvärk har lite smått kommit tillbaka idag. Ingen mens än! Får se om jag testar ikväll eller om jag väntar till imorgon. har nu även känt av mer av trötthet och varit sjukt hungrig så jag nästan varit illamående.

Hoppas!

Ja hoppas hoppas!!! :)
  • Kynisen
    lillagumman85 skrev 2016-07-21 16:30:52 följande:

Skit också! Mannen säger att mina tester ej har kommit i brevlådan idag. Hmm... jag som hade ställt mig in på test ikväll. Nu blir det ju inte fören tidigast imorgon kväll efter jobbet. Sugen på att sticka till affären å handla att iaf. *kluven*

På Apoteket finns predictor erly bra test!
  • Kynisen
    lillagumman85 skrev 2016-07-24 08:21:08 följande:

Jag fick mens nu på morgonen.. suck!

Nej skit oxå :( stor kram! Nästa månad blir er månad!! <3
  • Kynisen
    Loncelot skrev 2016-07-25 10:29:36 följande:

Ja hoppar över till Augusti tråden då mensen kom igår.

Nej va trist! Påt igen, nästa månad blir det nog plus!! Håller tummarna! Stor kram
  • Kynisen
    Teresiat skrev 2016-07-25 16:40:29 följande:

Såg nu att det var cykeldag 18 som vi körde oskyddat. Är väl knappast troligt att ÄL blev så sent ;/

Jag hade äl dag 18 :)
Svar på tråden Bim Juli 2016