Bim Juli 2016
Underbart!! Grattis!! Och jaaaa! Klart att du ska väcka sambon!
GRATTIS!!:D
Åh! Grattiiiis <3 Gu vad roligt :D Hur mår du?
Underbart!! Grattis!! Och jaaaa! Klart att du ska väcka sambon!
GRATTIS!!:D
Åh! Grattiiiis <3 Gu vad roligt :D Hur mår du?
Graaaattis!! Väck honom, väck honom!!
Alltså jag dör vad fint! Jag hade gråtit ihjäl mig :')
Jeiii! Jag tänkte väl det! Stort grattis!! När blir BF? Hoppas vi kommer kunna följas åt i någon av de andra BF-trådarna snart då! Vilket otroligt mysigt och fint sätt du fick berättat också. STORT grattis till er båda! Härligt och skönt att strecket blivit starkare! Grattis grattis!
Känner mig så deppig ikväll. Har inte testat än trotts att bim var igår.. (mina tester kommer förmodligen imorgon) idag känner jag mig ogravid och det gör mig ledsen.. verkligen inga symtom idag. Dock kan jag känna att jag är aningens hård och svullen lång nere vid tjejmagen.. men jag inte direkt nån värk.
Till helgen ska vi ha mysig weekend i Göteborg och jag hade gärna haft mensen innan. Nu lär den sätta igång lagom till helgen istället och jag vet att jag kommer bli jättegrinig av det. Hmm..
Och här kom en blödning i vecka 5+5....antar att det är missfall:( aldrig haft det innan men det känns ju så. Inga klumpar men färskt mörkrött blod. Började 11.30 igår, är väl inte speciellt riklig, har bara trosskydd som jag bytt tre gånger (2 igår och 1 nu på morgonen). Sitter på Rhodos så kan inte åka in och kolla heller....fy:( nån med erfarenhet?
Min molvärk har lite smått kommit tillbaka idag. Ingen mens än! Får se om jag testar ikväll eller om jag väntar till imorgon. har nu även känt av mer av trötthet och varit sjukt hungrig så jag nästan varit illamående.
Hoppas!
Skit också! Mannen säger att mina tester ej har kommit i brevlådan idag. Hmm... jag som hade ställt mig in på test ikväll. Nu blir det ju inte fören tidigast imorgon kväll efter jobbet. Sugen på att sticka till affären å handla att iaf. *kluven*
Jag fick mens nu på morgonen.. suck!
Copycat fy så tråkigt! Beklagar verkligen <3 Stor KRAM
Ja hoppar över till Augusti tråden då mensen kom igår.
Såg nu att det var cykeldag 18 som vi körde oskyddat. Är väl knappast troligt att ÄL blev så sent ;/