• Kynisen

Bim Juli 2016

livias skrev 2016-07-17 18:56:28 följande:

Oj! Gick på toa precis och det var ljust rosa på pappret så antar att mensen kom tidigare. Har faktiskt aldrig hänt mig så blev något förvånad. Men nya tag nästa månad! Lycka till alla som har kvar att testa nu i juli <3

Kan ju va en nidblöning när ägget fäster om det nu är en vecka kvar till bim. Hoppas på det!
  • Kynisen
    livias skrev 2016-07-18 07:57:32 följande:

Tack för peppen! Men var inte riktigt en vecka kvar till bim, skulle haft den nu på onsdag här :) Så det är definitivt mensen. Men som sagt, nya tag! Vi försöker lite själva på egen hand, men vi kommer få ivf till vintern så känner mig inte superstressad. Men det är ändå spännande att försöka själva och följa alla här på fl:)

Så synd. Men skönt att veta att ni ska få hjälp, hoppas ni slipper nyttja den och plussar själva innan!!
  • Kynisen
    Dalkullan92 skrev 2016-07-18 10:56:30 följande:

Bim -6 i dag :) vill att tiden ska gå fortare. Ska försöka låta bli att testa innan bim. På söndag. Jobbar hela till torsdag och sen bröllop på fredag. Så hoppas hela veckan går fort :)

Någon mer som har bim runt 24-25 ??? När ska ni testa ??

:)

Loncelot skrev 2016-07-18 11:37:18 följande:

Jag också funderar på hur man ska kunna hålla sig från o testa tror inte det går men hoppas ja orkar vänta tills på fredag iallafall...hehe

Har oxå bim runt 25de.vet inte exakt.... Hade tänkt ta ett tidigt test på onsdag... Och som tur va kom dom inte i posten i dag så jag kan inte frestas att testa i morgon... Haha

Va på stan med yngsta dottern 7 år och gick in å kikade på avstånd på gravtesten men kan ju inte köpa när hon va med, vill inte ha frågor och hon kan läsa så fick bara traska ut igen... Haha
  • Kynisen

Meeeeen hur kan jag va så klantig att glömma bort att kolla testet inom rätta tiden???? Suck!!!! Så nu vet jag ju inte om det svaga men tydliga rosa strecket är ett "gravid streck" eller inte.... Ghaaa!!!! Nu vet jag inte om jag ska testa i morgon eller vänta till torsdag.... Suck suck!!!

• Kynisen
    Mammaresan skrev 2016-07-19 17:37:56 följande:

Åh stort stort grattis till alla fina plus! Starka som svaga! :D

Iiih så spännande! Hoppas hoppas! Jag hadr testat redan imorgon. Haha! ;) Är det ett plus bör det synas redan imorgon med! :D

Haha ja jag kommer inte kunna hålla mig ju, tjuvstartade en dag, hade planerat att testa första i morgon.... Hoppas hoppas att det är på riktigt!!!!!
  • Kynisen
    Tiger grr skrev 2016-07-19 18:22:46 följande:

Visa bild ändå! :D och grattis!

:) är inte hemma nu så kan inte fota... Men törs inte tro att det är plus fören jag ser det inom rätt minutrar... Men hoppas hoppad!! :)
  • Kynisen
    Mammaresan skrev 2016-07-19 20:52:10 följande:

Hehe precis som jag då. ;) Hur lång tid gick det med testet och hur lång tid ska inte passeras? :) Hoppas också! Men jag tror allt det blir ett plus imorgon med! :DGrattis!! :D När är beräknad förlossning?

Det var ett som skall läsas av inom 5min. Såg inget strax efter det va gjort. Gick ut för att titta till efter några minuter och glömde heeeelt bort, hur? Hur kan en göra det när de e de enda som existerar i huvudet, kom på det efter några timmar. Och då finns ett svagt svagt streck. Suck! Men i morgon är det äl+9eller10 tror jag och det var då jag tänkt pröva, så vi får se :) men känns annorlunda, inte så där med alla symtom som finns som på första försöket, galet skengravid och inte dom förra då kände jag typ inget. Har en annan känsla nu så hoppas den är den rätta känslan ;)
  • Kynisen
    Tiger grr skrev 2016-07-20 01:20:56 följande:

Om strecket hade rätt färg så spelar det ingen roll att det passerat tiden. Jag har aldrig fått ett falskt positivt test. Är det beg så är det blank även efter flera timmar/dgr. :D jag säger grattis! :D

Du hade rätt!!!
  • Kynisen

OMG!!!! Det var ett plus!!! Svagt men det syns tydligt!!!! Helt galet!!! Min känsla var rätt!!! Ska köpa ett ppredictor erly på Apoteket i dag och ta i morgon... Eller hålla mig massor och ta senare.... Är det okej att väcka sambon nu kl.6 på semestern??? JAAAAAAAA!!! Hahaha

Försöker lägga upp bild men det vill inte :(

Svar på tråden Bim Juli 2016