Bim Juli 2016
Oj! Gick på toa precis och det var ljust rosa på pappret så antar att mensen kom tidigare. Har faktiskt aldrig hänt mig så blev något förvånad. Men nya tag nästa månad! Lycka till alla som har kvar att testa nu i juli <3
Oj! Gick på toa precis och det var ljust rosa på pappret så antar att mensen kom tidigare. Har faktiskt aldrig hänt mig så blev något förvånad. Men nya tag nästa månad! Lycka till alla som har kvar att testa nu i juli <3
Tack för peppen! Men var inte riktigt en vecka kvar till bim, skulle haft den nu på onsdag här :) Så det är definitivt mensen. Men som sagt, nya tag! Vi försöker lite själva på egen hand, men vi kommer få ivf till vintern så känner mig inte superstressad. Men det är ändå spännande att försöka själva och följa alla här på fl:)
Bim -6 i dag :) vill att tiden ska gå fortare. Ska försöka låta bli att testa innan bim. På söndag. Jobbar hela till torsdag och sen bröllop på fredag. Så hoppas hela veckan går fort :)
Någon mer som har bim runt 24-25 ??? När ska ni testa ??
:)
Jag också funderar på hur man ska kunna hålla sig från o testa tror inte det går men hoppas ja orkar vänta tills på fredag iallafall...hehe
Meeeeen hur kan jag va så klantig att glömma bort att kolla testet inom rätta tiden???? Suck!!!! Så nu vet jag ju inte om det svaga men tydliga rosa strecket är ett "gravid streck" eller inte.... Ghaaa!!!! Nu vet jag inte om jag ska testa i morgon eller vänta till torsdag.... Suck suck!!!
Åh stort stort grattis till alla fina plus! Starka som svaga! :D
Iiih så spännande! Hoppas hoppas! Jag hadr testat redan imorgon. Haha! ;) Är det ett plus bör det synas redan imorgon med! :D
GRATTIS GRATTIS till alla nya plus!!!!
Visa bild ändå! :D och grattis!
Hehe precis som jag då. ;) Hur lång tid gick det med testet och hur lång tid ska inte passeras? :) Hoppas också! Men jag tror allt det blir ett plus imorgon med! :DGrattis!! :D När är beräknad förlossning?
Om strecket hade rätt färg så spelar det ingen roll att det passerat tiden. Jag har aldrig fått ett falskt positivt test. Är det beg så är det blank även efter flera timmar/dgr. :D jag säger grattis! :D
OMG!!!! Det var ett plus!!! Svagt men det syns tydligt!!!! Helt galet!!! Min känsla var rätt!!! Ska köpa ett ppredictor erly på Apoteket i dag och ta i morgon... Eller hålla mig massor och ta senare.... Är det okej att väcka sambon nu kl.6 på semestern??? JAAAAAAAA!!! Hahaha
Försöker lägga upp bild men det vill inte :(