Inlägg från: Anonym (EL) |Visa alla inlägg
  • Anonym (EL)

Bim Juli 2016

Alltså jag har verkligen NOLL symptom. Lite ont om jag klämmer på brösten. Lite molvärk någon kväll/morgon. Hade halsbränna två kvällar men inget ikväll. BIM på onsdag/torsdag. Känns som det inte blev något den här månaden.

• Anonym (EL)

Vad tror ni? ÄL + 12 imorgon och dagen innan BIM. Vågar jag testa då eller tror ni det är för tidigt.?

• Anonym (EL)
    Loppalisa skrev 2016-07-05 17:34:25 följande:

Hej! Jag har inte varit så aktiv i denna tråden denna månaden. Har inte varken tempat eller använt stickor så hade inga större förhoppningar. Fick vad jag trodde var min mens i söndags en dag före BIM. Men mensen har liksom inte riktigt kommit igång utan är endast som lite rosa på pappret. Idag har jag mått så konstigt. MEGA-trött med huvudvärk och illamående och det är inte likt mig. Åkte hem två timmar tidigare från jobbet och somnade direkt när jag kom hem. Tänkte att jag nog testar ändå även om jag inte riktigt tror att jag skulle kunna vara gravid och dessutom var det inte jättemånga timmar sedan jag kissade sist. 

Och visst blev det ett supersvagt plus. Trodde jag skulle trilla av stolen. Men jag är högst tveksam ärlig talat. Clearblue har ju en historia av att visa spök. 

Jag har verkligt längtat efter plus tidigare men nu när det eventuellt är på riktigt så får jag lite panik. Jag ogillar mitt jobb så började söka lite nya igår och otroligt nog fick jag en tid för intervju direkt. Så på måndag ska jag på intervju för ett drömjobb med start i oktober. Känns inte så snällt att ta det om jag får det och sedan vara gravid med BF i mars. 

Okej jag ska inte elda upp mig än. I morgon får det bli digitalt och den får jag helt enkelt ta det därifrån.. 

Tycker det ser väldigt positivt ut! tänk inte sådär om jobbet. Får du det så ta det
  • Anonym (EL)
    Deni81 skrev 2016-07-05 18:28:45 följande:

Gjorde ett litet test idag, med RFSU:s storpack gravstickor, haha! Var på Apoteket och kunde inte låta bli att köpa. Någon gång ska jag väl lyckas få ett förbannat plus tänkte jag. Jag tror jag är på ÄL+10? Ska ha mens om 7 dagar. Tycker det är lite skumt hur jag har räknat denna månad... Men säg att jag är BIM-6 typ. Det var så klart helt negativt.

Anledningen till att jag köpte var att jag inte var sugen på snus idag! Mycket, högst ovanligt för att vara mig. Det visade inget men jag avvaktar lite till

Avvakta lite till. Det kanske bara är lite tidigt
  • Anonym (EL)
    corran skrev 2016-07-05 19:17:03 följande:

Tack <3 är på äl +10 idag. Du vågar:D

GRATTIS! då kanske jag vågar testa imorgon på ÄL + 12, dagen innan BIM.
  • Anonym (EL)

Men GRATTIS DevilsDaughter!!!! Så himla kul!!

• Anonym (EL)

Negativt idag på ÄL+10/11/12. Oklart vad jag egentligen är på för dag för jag fick glad gubbe på CB ÄL test två dagar i rad (aldrig hänt innan). Har BIM imorgon. Inga tecken på mens och inget tecken på graviditet. Vet att jag testade negativt tidigt med dottern trots att jag va gravid men jag vet inte. Ska testa på fredag igen om mensen inge kommit. Är så sjukt orkeslös bara. Orkar noll och inget. Orkar nästan inte ens bry mig över att testet va negativt. Väldigt olikt mig.

• Anonym (EL)
    DevilsDaughter skrev 2016-07-06 19:56:17 följande:

El: va tråkigt.. Troligen hade du ÄL dagen efter det sista positiva ÄLtestet och troligtvis om du inte är gravid skjuts mensen fram också så att BIM också blir senare. Vad testade du med för test?

Isåfall är jag bara på ÄL + 10 och var negativ så tidigt med dottern om jag minns rätt. Isåfall är det två dagar kvar till BIM istället för att den är imorgon. Testade med ett CB. Har aldrig testat något annat så är lite sugen på att testa något mer nästa månad. Oh well. Vi märker väl om mensen kommer eller inte
  • Anonym (EL)
    Deni81 skrev 2016-07-06 21:43:52 följande:

Då är vi lite i samma sits. Vet inte alls var jag är egentligen i cykeln. Tror också ÄL+11. Negativt test. Jag som inte skulle testa :-/ känner inte heller något tecken på vare sig det ena eller det andra. Humöret är i bott vilket är likt mig och min pms. Ledsen, gråter för minsta lilla, tänker katastroftankar. Så jag tror snarare på mens. Har ont i nacken också som jag brukar ha innan mens, sådär infernaliskt ont. Hoppas du, jag (och alla andra) plussar ändå så vi får lite solskenshistorier här!!

Åh, visst är det jobbigt?! Ska testa mig på fredag igen om inte mensen kommit. Jag känner varken eller, men tog ut min kopparspiral som gav ganska mycket mensvärk och pms för två månader sedan och förra månaden (första försöket( hade jag såklart tusen symptom
  • Anonym (EL)

BIM idag eller imorgon (fick positiva test två dagar i rad). Ingen mens än. Förväntar mig dock att den kommer imorgon. Har inga direkt symptom på varken graviditet eller mens. Men har bara haft en mens efter jag drog ut kopparspiralen så vet inte riktigt hur det ska kännas när det är "helt naturligt" i kroppen. Spiralen fångade liksom på både mängd mens och mensvärk.

• Anonym (EL)
    copycat skrev 2016-07-07 18:57:06 följande:

Dont' mind me :P tänkte lite snabbt!

Haha! Läste det jag skrev igen och inser att det lät som graviditetstest. Men menar ÄL test
  • Anonym (EL)
    SamsonS skrev 2016-07-07 21:51:41 följande:

En riktig skitdag har det varit idag! Bara känt mig ledsen och värdelös och tänkt att det aldrig kommer bli ett syskon till vår dotter. Är på äl +6 idag och tiden verkligen sniglar sig fram. Vet inte om vi lyckades få till det ordentligt detta försöket heller pga campingsemester. Känner att jag för stunden har svårt att glädjas åt de i vår omgivning som är gravida. Inte gör det ju saken lättare heller när folk ofta kommenterar att det är väl dags för syskon snart eller liknande. Lust och kräkas åt det och bara skrika åt dem.

Fy vilket deppigt inlägg, men nu fick jag ur mig lite iallafall!

Känner samma sak. Kommer aldrig bli ett syskon till tvååringen. Självklart är jag fantastiskt lycklig över henne och bara hon räcker såklart också. Men åh, att få ge henne ett syskon. Vissa dagar är deppiga helt enkelt.
  • Anonym (EL)

Hade BIM idag eller igår. Ingen mens. Men idag fick jag som lite ljust ljust ljust brunt på pappret. Det va liksom i flytningen. Fick hålla upp pappret mot lampan för att se det, haha. Så antingen kommer mensen eller så gör den det inte. Ska testa ikväll tänkte jag. Jag tror dock inte jag är gravid.

Svar på tråden Bim Juli 2016