Inlägg från: Anonym (EL) |Visa alla inlägg
  • Anonym (EL)

Bim Juli 2016

copycat skrev 2016-07-02 08:13:56 följande:

ÄL+8.....kan tiden gå saktare?! Är helt otroligt. Man skulle ju hinna lösa världsproblem alltid mellan ÄL-BIM????

Ligger här i sängen och känner mig lite svullen på höger sida rätt långt ner mot höftbenet..men det är väl bara nåt trams. Tyckte jag hade metallsmak i munnen igår också men alltså...ja...jag kände ju verkligen ingenting när jag plussade med dottern 2014. Plussade ÄL+14 (hade inte tagit nåt test innan det) och hade inte märkt nåt under de 14 dagarna..

Hur känner ni andra som är runt äl+8?

Också ÄL + 8. Känner *trummvirvel* INGENTING! Lite ömma bröst ibland, lite trött ibland. Haft metallsmak i munnen två gånger men det berodde nog på att jag samtidigt hade lite näsblod.
  • Anonym (EL)
    DevilsDaughter skrev 2016-07-02 10:58:27 följande:

Nu ska jag va positiv hädanefter! Behövde bara få ur mig lite!

Det är helt okej att spy ur sig. De flesta av oss har haft samma känsla och vet precis hur det är <3
  • Anonym (EL)

Nu på morgonen har jag känt lite molvärk. Undra om det är mensen som börjar göra sig påmind. BIM på onsdag/torsdag. Idag "rann det till" hos mig med förresten. Men var bara flytningar. Har gjort så på mig både som gravid och ogravid, så det säger då mig inget Vet att några tycker CB är dåliga att testa med. Men om man testar vid BIM och inte testar tidigt?

• Anonym (EL)
    Cfmilla skrev 2016-07-03 10:51:05 följande:

Äl+10 ungefär och massor med molvärk, känt av det lite diffust innan men nu är det rätt så mycket. Bim ca 7/7 så lite tidigt för mensvärk, det får jag oftast samma dag. Men har inte alls lika ont i brösten längre. Denna förbannade väntan. Blir ju inte lättare ju längre det går.

Har också BIM 7/7. Kände molvärk imorse men sen gick det över. Den eviga väntan.
  • Anonym (EL)
    Deni81 skrev 2016-07-03 11:46:07 följande:

Känner inget idag alls, känner mig ledsen och har ångest bara... ÄL +7/8. Jävla skit också. Hade ont i magen men det visade sig vara att jag var superdålig i magen

Är på ÄL + 9 och känner inte heller något. Men det gjorde jag inte vid den här tiden med dottern heller tror jag inte? Inte helt ovanligt att man är utan symptom sådär tidigt
  • Anonym (EL)
    Cfmilla skrev 2016-07-03 11:41:20 följande:

Jag har rätt mycket nu, spänner bak i ryggen och ner i ljumskarna. Tror jag känner igen det från sist jag var gravid (slutade i mf) men vågar inte alls hoppas. Det vore för bra för att vara sant! Nästan så jag tror att mensen är på g

Ja här känner jag ingenting längre. Verkar som det kommer och går. Mest på morgonen och kvällen. Så jag har ingen aning alls. Lite 50/50.
  • Anonym (EL)
    Guffy78 skrev 2016-07-03 14:55:53 följande:

Hej alla . Har Bim ev 19/7 , 1-A försök efter 9-E MF . Utredning gjordes. Inga fel hittades.

Väntar på ÄL nu. Haft ÄL värk i flera dagar dock inget 100% stegring på test ( möjligtvis peak var under natten till igår) Tempen åker berg och dalbana. Molvärk håller på att döda mig. Kan ske det där guldägget som inte vill släppa:)))

Åh, hoppas er tuffa resa är slit snart och starten på en graviditet tar vid istället Detär ni verkligen värda
  • Anonym (EL)

Alltså. Jag har molvärk på kvällen och morgonen ibland men ibland har jag en punkt i livmodern som gör ont istället.? Det är liksom ömt just där.? Någon som haft liknande? ÄL + 9 idag.

• Anonym (EL)
    Anonym (Mamu) skrev 2016-07-03 19:49:37 följande:

Hoppar in här i gruppen! Har bim nångång i juli men ingen aning om när.... har en 14 månaders som fortfarande ammar och fick första mensen för 2 veckor sedan, så började tempa då. Men har ingen koll på när nästa äl kan tänkas vara. CD17 idag och inget tecken på äl överhuvudtaget. Otroligt frustrerande att inte ha koll! Har försökt dra ner på amningen men alltid är det nåt som gör det omöjligt, tandsprickning, värmebölja...

Välkommen! Hoppas det kommer snart så du lättare får koll på din cykel. Det är lite typiskt det där att när man väl behöver sluta med något så kommer hela världen emellan
Svar på tråden Bim Juli 2016