Inlägg från: Anonym (EL) |Visa alla inlägg
  • Anonym (EL)

Bim Juli 2016

Guffy78 skrev 2016-07-03 20:20:33 följande:

Tack. Vad snällt. jag har haft så som du ont i en punkt i livmoder mitt i , man kände liksom livmoder inifrån , det var under de graviditeter jag har haft. Men den som jag har gått längst med gjorde skitont på kvällen ÄL+9 exakt kom sådan mensvärk som höll sig i en timme ungefär att jag klättrade nästan på väggen. Det var när ägget fäste sa läkare. På äl+10 fick rosa flytning och på ÄL+11 fick jag svag plus då som blev starkare sedan.

Hoppas det är ett frö i din mage då.

Åh, tack! Det hoppas verkligen jag också
  • Anonym (EL)

Har jag kort lutealfas? Den blåa rutan med blomman på är dagen efter positivt ÄL - test. Från den dagen till första mensdagen (röda) är det 12 dagar.

• Anonym (EL)

Men! Det gick inte lägga till bilden.? Oh well.

• Anonym (EL)
    Deni81 skrev 2016-07-03 22:34:09 följande:

Anade du att du var gravid då? Kände på dig? Eller kom det som en överraskning?

Jag gjorde ett test som va negativt då, men alldeles för tidigt. Min cykel va tydligen jätte förskjuten. Vi hade oskyddat sex två gånger 5 dagar innan beräknad mens (inte i göra barn syfte). Sökte för magkatarr men va tydligen gravid så jag misstänkte väl kanske lite, men trodde inte det imo det negativa testet. När jag gjorde ett en vecka senare va det tok positivt.
  • Anonym (EL)
    josefinenyberg skrev 2016-07-04 09:56:18 följande:

Började blöda nu på dag 26. Faan! Bara andra försöket och endast en äggledare så vet att det kan dröja länge, men man känner ändå sån besvikelse.. :/ nytt bim-datum blev 1/8, men hänger kvar här ett tag till o ser hur det går för er alla <3

Skitmens! Häng gärna lvar <3 sen hoppas vi att det blir ett plus i augusti för er
  • Anonym (EL)

DevilsDaughter - Åh. Förstår besvikelsen! Det är ju fortfarande tidigt, men eftersom du prisat tidigt innan förstår jag att du känner dig besviken.

• Anonym (EL)

GRATTIS till alla plus! och välkommen alla nya

Har vart på Kolmården hela dagen och känt hur det liksom "rinner" lite mellan varven. Har trott att det va mensen som kom först men det var flytningar. Ingen aning dock om jag brukar ha så? Haha så typiskt att man inte tänker på sådant annars. Bim onsdag/torsdag.

• Anonym (EL)
    DevilsDaughter skrev 2016-07-04 15:55:36 följande:

Menar du mitt test verkligen? Tyckte de såg helt blankt ut på bilde .. men min telefon är verkligen värdelös. Har tappat den så den är helt sprucken och kameran är inte den bästa.. men sysn som sgt utan tvekan irl.

Håller tummarna stenhårt!! Har inte vågar testa än.
  • Anonym (EL)

Vart köper man RFSUs test? Eller några andra än CB? Apoteket hos oss hade inga andra än CB.

• Anonym (EL)
    Anonym (E.L) skrev 2016-07-04 18:01:41 följande:

Om du googlar finns det några olika hemsidor som säljer olika grav test. Tror apotea har samt att de har bra priser på sina. 

Inte i någon fysisk butik då? Typ på Ica? Jag är på semester och vill ogärna beställa i mormors namn, haha
Svar på tråden Bim Juli 2016