Bim Juli 2016
Samma dag som mig! När ska du börja testa? Håller tummarna för oss båda!
Samma dag som mig! När ska du börja testa? Håller tummarna för oss båda!
Behöver er input tjejer, på en fundering jag har.
Den 2 Maj fick jag en positivt graviditetstest. CB digital där det stod 1-2 veckor. 5 dagar senare började jag blöda och testade samtidigt negativt. Är det inte väldigt ovanligt att dessa test visar falskt positivt? Jag var övertygad om att det var ett "falskt positivt" men börjar nu fundera på om det inte kunde varit ett väldigt tidigt missfall? Såfall skulle jag plussat på äl +8 (är inte det väldigt tidigt?)
Nu är jag nervös inför att testa positivt på BIM 5/7 för att jag inte tror jag kommer tro på det. Har därför bara köpt från billigatester nu, sådana stickor och tänker att jag ska ha utslag på flera av dem innan jag vågar testa digitalt. Men hur sjukt är det inte om det testet jag tog var falskt?!!
Yey! Då är vi ju flera här som hoppas just den dagen! Härligt! Några symptom än?
Glad gubbe på ägglossningstestet i dag!! Nu kommer sambon snart hem, hoppas han är med på noterna!
Förra månaden hade jag massor av symptom på graviditet men inte va jag gravid. Den här månaden känner jag noll och inget. Kanske för att jag inte alls lägger lika mycket fokus som förra månaden då det va första försöket.? BIM nästa vecka så än är det långt kvar.
Skulle någon nunna ändra min BIM? Flyttades till 7/7 istället eftersom ÄL var tidigare än beräknat.
Kunna skulle det givetvis stå. OBS har ingen aning om nunnor kan ändra ägglossningar
Åh där kom fittmensen...ny bim 25juli.....tack o hej fittpastej... Haha seriöst lackar ur snart....
äl + 4 (snart) och ilande hugg vid livmodern nu ikväll, kan ägget fästa redan tro eller är det alldeles för tidigt?
Ja..känner efter varje signal :P
Några nunnor vet ja inte om vi har i denna tråd men om vi nu skulle ha det så är det inte konstigt att dom inte blir gravida hahahaha