Bim Juli 2016
Välkomna alla nya :)
Välkomna alla nya :)
Kan inte lägga till så lägg gärna till mig :) 15/7, 26 år, F2 B1
Jag lägger till alla som inte hunnit komma med på bim listan imorgon om ingen annan hinner före, ni kan väl lägga ett inlägg med info i den tråden, så fixar det sig
Hej jag och min man (28 respektive 29år) har försökt skaffa barn ett bra tag nu. Min mens ör regelbunden på 28dagar kan ibland spela på +/- en dag. Men fick i förrgår rosa flytningar när jag kissa, igår inget. Idag kom det lite klart blod, satte en binda men är en pytte fläck i den enbart. Beräknad bmi om 6 dagar! Håller tummarna men känns så mörkt och då jag fått denna extremt konstiga "blödningen" :/
Så ledsen, trodde det skulle vara en nidblödning. Men nu på morgonen kom mensen, bara pang sa det. Mensvärk från h-vetet, hoppades så mycket! Konstigt med mens 5 dagar för tidigt men har läst en del att folk kan få så. Eller så är det ett extremt tidigt mf, som inte ens betecknas som ett mf medicinskt. :/ Hoppas det går bättre för dig :) ????
Får man vara med här? Fick idag missfall i vecka 4+1 :( skönt att det kom så tidigt dock.
Nu väntar vi på äl igen. Hade minst två missfall innan vi äntligen fick dottern, så jag hade såklart hoppats att detta skulle gå vägen ändå. Men testen blev aldrig starka så jag kände att det kanske ändå var på g.
Hade sex i förrgår, i går kväll fick jag positivt ÄLtest samt imorse men blev inget sexande just igår. Tror ni det fungerar med sex idag??
Nu är jag inne på äl+4 och de är förtidigt med gravsymptom men ja fattar inte..... jag är så sjukt trött!! Nästan lika trött som sist ja va gravid innan jag plussade. Känner typ lika dant... vill inte vara skemgravid men denna trötthet går inte att undgå.
Tråkigt med missfall här i gruppen, men kämpa på!
Kl 21.00 ligger ja i sängen för att sova för natten, när fan hände det senast?! Brukar lägga mig vid 23-24 annars.
Har sovit e stund mitt på dagen också.. asså tänkt om de e graviditet?? Man har ju hört att hormonerna sätter igång direkt och gör att man kan bli trött... för ja va verkligen såhär trött sist ja va gravid...
Men jag säger som dig loncelot , man vill verkligen inte hoppas på för mycket för då blir man så himla besviken!!
Denna väntan asså :/
Hur känns det för er andra?