DevilsDaughter skrev 2016-07-02 11:35:14 följande:
Emzerus: jag ska utomlands i augusti, tänkte häromdagrn om man kan ta test med sig, haha.. men näe då får de nog bli en testfri månad faktiskt! Om cyklarna är regelbundna till dess så har jag bim samma dag vi åker hem :) kanske är bra för våra själar att åka iväg över en bim så man släpper lite på teatandet!
haha den tanken har slagit mig också men jag ska banne mig låta bli att ta med test...och bara få vara för en gångs skull....äta o dricka vad jag vill o föröska släppa allt vad graviditet heter för en vecka iaf :) Får se om jag lyckas :)
Håller med dig om ALLT du skrev i ditt tidigare inlägg...jag tänker på graviditet, barn o fertilitet HELA tiden varje dag i snart 2 år...och man blir smått knäpp! Allt utöver blir liksom inte lika viktigt...och jag vet inte hur jag ska göra för att inte låta det ta över mitt/vårt liv. Jag har ingen aning!
Men det jag lärt mig är att när allt känns skit så låter jag mig känna så...och gråta ut mig precis allt sen orkar jag liksom ta mig upp igen o se framåt. jag måste tillåta mig att må dåligt ibland. Så funkar jag iaf!
Kram på dig! <3