Bim Juli 2016
Känner inget idag alls, känner mig ledsen och har ångest bara... ÄL +7/8. Jävla skit också. Hade ont i magen men det visade sig vara att jag var superdålig i magen
Känner inget idag alls, känner mig ledsen och har ångest bara... ÄL +7/8. Jävla skit också. Hade ont i magen men det visade sig vara att jag var superdålig i magen
Deni: Så kände jag igår.. Kände mig riktigt nere. Kändes bättre bortåt eftermiddagen och idag känns det helt ok trots att jag känner mig ganska säker på att det inte blivit ngt denna månaden. Försök tänka att det går upp och ner och snart kommer det vända och du mår bättre. Tänk också att man inte behöver känna något för att det ska vara något. Äl+7-8 är väldigt tidigt också. Jag har massa PMStecken och är helt säker på att kroppen förbereder för mens, hade mycket hellre känt ingenting.
Är på ÄL + 9 och känner inte heller något. Men det gjorde jag inte vid den här tiden med dottern heller tror jag inte? Inte helt ovanligt att man är utan symptom sådär tidigt
Deni: Retfullt att det inte tagit sig ännu när det inte ska vara ngt fel.. Nästan lättare då om det är ngt konkret fel som kan åtgärdas så att man kan få hjälp. Men bra att ni har fått lovat hjälp längre fram, då har ni lite tid till på er att försöka på egen hand och så har ni det som sista utväg. Ni gör inget fel
Jag gjorde ett test som va negativt då, men alldeles för tidigt. Min cykel va tydligen jätte förskjuten. Vi hade oskyddat sex två gånger 5 dagar innan beräknad mens (inte i göra barn syfte). Sökte för magkatarr men va tydligen gravid så jag misstänkte väl kanske lite, men trodde inte det imo det negativa testet. När jag gjorde ett en vecka senare va det tok positivt.
Idag har jag haft som stick i nedre delen av magen. Snabba och kortvariga. Jag har ju också tarmproblem så det är så himla svårt att säga vad det är. Nu var det dock i mitten långt ner, inte högre upp som vid min ibs-tarm. ÄL+8/9 idag, känner ingenting i övrigt! Inga ömma bröst, ingen nedstämdhet, ingen svullnad. Bara att avvakta, har fått längre lutealfas nu så måste vänta 8 dagar till på mensen.
Gjorde ett litet test idag, med RFSU:s storpack gravstickor, haha! Var på Apoteket och kunde inte låta bli att köpa. Någon gång ska jag väl lyckas få ett förbannat plus tänkte jag. Jag tror jag är på ÄL+10? Ska ha mens om 7 dagar. Tycker det är lite skumt hur jag har räknat denna månad... Men säg att jag är BIM-6 typ. Det var så klart helt negativt.
Anledningen till att jag köpte var att jag inte var sugen på snus idag! Mycket, högst ovanligt för att vara mig. Det visade inget men jag avvaktar lite till
Haha, ja visst är det! Jag kom nyss på mig själv med att dra upp tröjan framför spegeln och stirra på mina bröst och leta efter ev förändringar. . Och då har jag fortfarande 8 dagar kvar till bim... Suck, närmaste veckan kommer bli jobbig!
Då har vi bim samma dag ju, spännande! Tyckte också att min bh var lite mer utfylld idag, men brösten kändes inte ömma alls! Har molat i magen under dagen, men så kan det kännas före mens också... Frustrerande!
Inatt har jag kissat som en tok! Först en gång innan läggdags, sen har jag sprungit 3 ggr inatt. Senast kl 06, och är kissnödig igen. Tror jag har haft så här någon gång förut, undrar om det inte är svullet i livmodern/förberedelse för mens om 7 dagar.
Jaja vänta och se bara!
Copycat: jag ser ett streck på den bilden... Det kanske inte ökar förrän om några dagar?