• corran

Bim Juli 2016

Ullis02 skrev 2016-07-13 13:04:11 följande:

Ni som har plussat, hur många dagar över/under bim var ni när det hände?

Äl+9/bim-5 :)
  • corran
    finder skrev 2016-07-13 19:18:35 följande:

svindålig bild men eftermiddah äl +11

Bättre bild och morgon äl+12

syns dock tydligare i verkligheten

Ser positivt ut :)
  • corran
    Ememem skrev 2016-07-14 20:00:36 följande:

Jag testade positivt på äl+9/BIM-4 med sonen.

Plussade på äl+9/bim-5 den här gången :) med ett testa tidigt
  • corran
    Mammaresan skrev 2016-07-15 15:47:59 följande:

Har svårt att hålla mig nu... Men det finns ett sträck på detta test också (ett annat märke). Detta blev tydligare än det andra tyckte jag och det är ju rosa i verkligheten om än väldigt svagt. Dök upp efter 3 minuter.. Åh, kan det verkligen vara? Sprudlar i hela kroppen och jag hoppas hoppas att det blir två tydliga tydliga sträck imorgon på morgonen!

Tydligt plus :) jag plussade med samma test som detta på äl+9, svagare än ditt så du är garanterat gravid. Grattis :)
  • corran
    L 91 skrev 2016-07-15 22:31:05 följande:

Vad tror nu? Taget ikväll..nyss.. Detta var efter 5 min.

Lite för suddiga bilder tyvärr :/

Men om du ser något irl så kan det kanske va början på något :)
  • corran
    L 91 skrev 2016-07-16 07:45:16 följande:

Idag. Med ett annat sorts rest. Vilka test mäter från 10? Jag har alltid plussat sent så jag kanske behöver er ett känsligare test. Tror inte ni ser något..

Dom där mäter på 50 tror jag?

Jag rekomenderar predictior early :) plussadr på äl+9 med det. Svagt med klart tydligt. De mäter från 10 eller 12.5
  • corran
    L 91 skrev 2016-07-16 08:03:01 följande:

Vart köper man dem? :)

Köpte mitt på apoteket, kronans :)
  • corran
    MissJL skrev 2016-07-16 12:55:35 följande:

Kunde inte hålla mig!! Tredje försöket o tredje barnet <3 Så obeskrivligt glad!

Grattis :)
  • corran
    Zora skrev 2016-07-19 09:21:35 följande:

Hej!

Hoppar in här i tråden. Har två barn födda -13 och -15 och vi funderar på en trea. Försöker inte helhjärtat utan mer att om det blir så blir det. Tempar och har testat med Äl-tester så vet ju att vi haft mys på "farlig dag", men tror ändå inte det blivit något eftersom vi inte varit särskilt aktiva. BIM är iallafall 29/7

Har också barn födda -13 och -15 :) planerade inte Heller en 3a utan "råkade" ha oskyddat det 5 dagar innan äl. Trodde inte det skulle bli något men det blev det ;)
  • corran
    Videungen skrev 2016-07-19 11:57:08 följande:

Nu är tempen uppe på 37,3 så det är nog feber på gång som jag trodde. Sjukt otajmat alltså!!! BIM i morgon, onsdag 20/7, och idag äl+13. Vad för smärtstillande kan man ta om man ev är gravid? Alvedon va?

:/ Men kan ju va graviditet iaf :) ta ett test :D äl + 13 så visar det positivt om det är :)
  • corran
    Guffy78 skrev 2016-07-19 13:37:40 följande:

Idag vill man gräva sig ner och gråta.. Plusset blev svagare och alla symptom har blivit mindre- molvärken inte så stark och brösten ömmar inte lika mycket :( har i alla fall väldigt starka tester från igår att visa läkare för att konstatera 10-E gången då ägget har släppt efter fästningen . Den här gången har jag inte hunnit gå ens i vecka 3+6 . Jag misstänker att den har släppt igår då jag hade illningar i ljumsken och underlivet , gjorde jätteont. Tempen dock sköt upp ordentligt från 36.9 till 37.1 imorse .. Men jag går efter tester.

Grattis till alla nya plus och jag får väl försöka en gång till i augusti.:(

Det där behöver inte alls betyda något. Förstår om du tror det och det kan ju betyda mf.. men såhär har det sett ut för mig. Kolla på BIM + 4 (13/7) och sen första testet 16/7. Alltså 3 dagar gick och testet blev svagare än den 13e. (Det var morgon urin dessutom). Mycket märkligt. Tog sedan ett till efter ett par timmat och fick väldigt starkt. Är fortfarande gravid och st verkar gå framåt då digitala har ökat sol det ska för mig också :)

• corran
    Guffy78 skrev 2016-07-19 17:45:41 följande:

Tack för stöd . Jag är mest orolig eftersom symptom är helt borta nu . Jag har visst sprungit på toa rätt mycket och urinen blev utspädd men ändå jag känner inte mig gravid längre då jag hade hemsk molvärk t.o.m. Igår och idag är det nästan inget. Dessutom testet tog på sig sån himla tid att reagera. Igår kom det streck direkt. Och även om testerna här ser ut lika så CB är kraftigt mindre streck än förrigår.det borde öka på 2 dagar. Här ser man test med datum de är tagna. Senaste idag 19 juli.

Okej :/ Men ge inte upp helt och hållet än. Ta ett till test om typ 3 dagar om du inte fått nån blödning <3
  • corran

Grattis till alla plus :D måste va ganska många som plussat nu? :) och än är inte juli förbi. Håller tummarna för alla som fortfarande väntar på BIM!

• corran
    Guffy78 skrev 2016-07-20 13:20:37 följande:

Konstigt idag är plusset starkare än igår men fortfarande lika som förrigår. Kan det vara så? Svag-starkare-svag-starkare? Molvärken finns fortfarande då och då men kommer korta stunder. Tempen åker ytterligare 0.1 upp Än hoppet är inte ute:)

Ser att det är flera som har plusssat, grattis till er alla. Riktigt glad för er skull. Man blir varm i hjärtat när man se så mycket lycka i den tråden. Hoppas plusregnet fortsätter!

Sa ju det :) för mig va det så.
  • corran
    emzerus skrev 2016-07-20 21:17:24 följande:

Tog ett cb plus nu ikväll o fick ett svagt plus, men vet med mig att de kan ge falska streck men jag hoppas så att det är på riktigt denna gång! Äl+9 idag bara o kom nyss hem från Rhodos. Sov på planet o drömde bebisdrömmar o kände att jag var tvungen o ta ett test :) 

Håller tummarna hårt <3 :D
  • corran
    copycat skrev 2016-07-23 20:49:03 följande:

Nej, senaste testet jag tog var cb digital med veckoindikator som visade gravid 2-3. Detta var 15/7. Sen åkte jag till Grekland 16e och kom hem nu. Ska ta imorgonbitti också...

Kram <3 ta ett till digitalt om du har något hemma? Tycker stickorna är dåliga ibland...:/
  • corran
    copycat skrev 2016-07-24 06:55:24 följande:

Gravid 1-2 imorse. Alltså bekräftat missfall. Helvete:(

Nej :( stor kram till dig <3 det "positiva" med ett tidigt mf är ju att kroppen brukar hitta tillbaka till sin bana ganska omgående. Redan nästa månad kanske det blir en ny chans.
Svar på tråden Bim Juli 2016