Bim Juli 2016
Ägglossning idag så bim blir 9e Juli. Tror dock inte att chansen är så stor då vi enbart haft sex 4-5 dagar innan äl. Men man vet ju aldrig :)
Lycka till allihopa!
Ägglossning idag så bim blir 9e Juli. Tror dock inte att chansen är så stor då vi enbart haft sex 4-5 dagar innan äl. Men man vet ju aldrig :)
Lycka till allihopa!
Vi hade sex en gång 4 dagar innan maximalt utslag på äl test och det tog sig..:).. slutade tyvärr i mf så nu väntar jag på att grav testen ska bli negativa så jag kan börja äl testa igen..
Äl+10 idag. Någon som ser det jag ser, ett svagt svagt plus? Tog detta nu ikväll efter att endast ha hållt mig i 2 timmar.
[quote=76740922][quote-nick]DevilsDaughter skrev 2016-06-26 12:02:44 följande:[/quote-nick]
Nu tänkte jag köpa graviditetstest på nätet. Billiga stickor tänkte jag mig. Har kört på det förut, men det var ju ett tag sen. Vilka föredrar ni? Vart beställer ni?
[/quote
Graviditetskollen tycker jag har bra stickor.
Bim -5 idag. Molvärk till o från (men avtagit nu) men känns konstigt i högra bröstet. Börja storböla mitt under samlaget igårkväll??
Hoppas så på att de tagit sig..
Hur lång tid efter MF tar det för ÄL att komma igång?
Jag fick ett tidigt MF förra cykeln, ungefär när jag skulle fått mens men plusset på stickan visade sig på morgonen samma natt som blödningen och värken började. Blödde i 7 dagar jämfört med normala 3.
Enligt appen så bör äl vara på onsdag men kan tänka mig att det inte kommit igång som det ska.
Ska in på Kvinnokliniken idag och ta nya cellprover då jag tydligen fått lätta förändingar (vilket kan ha att göra med att jag började blöda när de togs) och tänkte höra med dom också och få kollat att allt är ok sen blödningen.
Är på äl+12 idag o har fått flera svagt positiva gravtest med cb plus från äl+8 ca... Plussen blir lite starkare på em än på morgonen...men har inte direkt ökat i styrka på de här dagarna :( Antar att det inte blir nåt denna månad heller! Känns sjukt deppigt just nu :(
Det gör jag också! Kunde inte låta bli att testa idag men var negativt :/
Alltså vad är det med de här att man blir supergravid så fort äl är över? Haha Äl+2-3 och världens halsbränna vilket jag enbart har som gravid. Likom jag VET att man inte kan ha symptom så tidigt. Kroppen har ju inte ens börjat producera hcg än (om man nu är gravid).
Alla symtom på en gång..kroppen är rolig. Eller så inte ;)
Har haft paus här i två veckor nu i väntan på äl. Men idag äntligen kom mina äl-flytningar! Nu ska jag börja testa med äl-stickor för att se om min teori stämmer (brukar ha äl-flytningar 3-4 dagar och när de upphör får jag jätteont i bröstvårtorna och då har jag tänkt att jag haft äl)
Så här såg dagens test ut. Betyder väl att det är på g? Eller vad säger ni som har mer erfarenhet av äl-stickor?