Bim Juli 2016
finder: Längst till vänster skulle jag säga.
EL: Känner inte igen öm punkt, men jag har också mest molvärk på morgon och kväll. Nu under dagen har jag inte känt någonting.
Mamu: Lycka till! Kan kanske va lite oregelbunden i början.. Särskilt innan du slutat amma helt.
Guffy: Vad jobbigt att behöva gå igenom så många missfall för att få barn. Är det tidiga missfall? Kommer du få ngt hjälpmedel för att få hjälp med att behålla graviditeten när du blir gravid igen? Typ progesteron el ngt?
*Äckelvarning*
Fick en hel del tjocka flytningar nyss ikväll. Som en bit av en slempropp typ, långa tjocka torra och trådiga flytningar. Det var en del men efter det så va de inga mer flytningar och förövrigt så är jag lika torr som vanligt.
Grejen är den att i slutet av graviditeten när man gick och väntade på slemproppen så fick jag sådant här och trodde att det va slemproppen, men så kom vi på att det alltid kom en sån flytning ca en dag efter att vi hade haft sex och det höll på så här flera veckor i slutet av graviditeten (efter sex då). Alltså det är ju INTE sperma utan det är ju en tjock vit flytning.. Vi hade sex igår men jag har inte fått såhär sedan sist jag var gravid så det sätter ju ändå lite griller i huvudet. Var ju såklart tvungen att testa nu ikväll igen hade ändå hållit mig typ 5 timmar men det var negativt.. Någon som känner igen detta? ÄL+8 imorgon och jag ska faktiskt testa imorgon på morgonen också.