bästa sättet att bli brun??
Blir aldrig brun på sommaren. Blek som bara den. Har sololja men det händer ändå ingenting. Har ni några tips på vad man använda??
Blir aldrig brun på sommaren. Blek som bara den. Har sololja men det händer ändå ingenting. Har ni några tips på vad man använda??
Acceptera att du inte blir så brun?
Att använda olja är ju bara idiotiskt.
Bli äldre ;)
För mig så har det blivit så att med åldern har jag bara blivit brunare och brunare, enda fördelen jag kan se =p
Tillbringa tid utomhus.
Själv är jag knallbrun tack vare jobbet. Jag jobbar på en förskola och är ute många timmar varje dag och blir brun snabbt.
Fast sen är det faktiskt så att vissa inte verkar kunna bli så bruna. Har en bror som bor i Kalifornien och han blir brunare än vad han är i grunden men inte alls så brun som man förväntar sig när han bor där han bor. Han får däremot väldigt fina fräknar!
Jag är oxå en sån som inte blir brun lätt. Ligg inte och pressa i solen med oljor och skit, det är farligt. Bränn dig inte är mitt bästa tips. Vistas lagom mycket i solen men så ofta det går. Ha gärna solskydd för att inte bränna dig, färg får du ändå! Under tiden innan man får lite färg så brukar jag använda brun-utan-sol mousse från Norvell. Den är lite brun på en gång och blir väldigt fin och naturlig. Tricket är att en gång bli brun, då blir man det lättare i fortsättningen med.