• Mammatillelise

bästa sättet att bli brun??

Blir aldrig brun på sommaren. Blek som bara den. Har sololja men det händer ändå ingenting. Har ni några tips på vad man använda??

• Svar på tråden bästa sättet att bli brun??
  • IsDimma

Tillbringa tid utomhus.
    Själv är jag knallbrun tack vare jobbet. Jag jobbar på en förskola och är ute många timmar varje dag och blir brun snabbt.
    Fast sen är det faktiskt så att vissa inte verkar kunna bli så bruna. Har en bror som bor i Kalifornien och han blir brunare än vad han är i grunden men inte alls så brun som man förväntar sig när han bor där han bor. Han får däremot väldigt fina fräknar!

• Mendudå

Bli äldre ;)

För mig så har det blivit så att med åldern har jag bara blivit brunare och brunare, enda fördelen jag kan se =p

• Mammatillelise
    GrönaDruvan skrev 2016-06-09 21:24:32 följande:

Acceptera att du inte blir så brun?
    Att använda olja är ju bara idiotiskt.

Så ska det alltid finnas såna här människor...
  • Mammatillelise
    Mendudå skrev 2016-06-09 21:15:17 följande:

Bli äldre ;)

För mig så har det blivit så att med åldern har jag bara blivit brunare och brunare, enda fördelen jag kan se =p

Får skynda på det lite då ;)
  • Mammatillelise
    IsDimma skrev 2016-06-07 20:16:32 följande:

Tillbringa tid utomhus.
    Själv är jag knallbrun tack vare jobbet. Jag jobbar på en förskola och är ute många timmar varje dag och blir brun snabbt.
    Fast sen är det faktiskt så att vissa inte verkar kunna bli så bruna. Har en bror som bor i Kalifornien och han blir brunare än vad han är i grunden men inte alls så brun som man förväntar sig när han bor där han bor. Han får däremot väldigt fina fräknar!

Ja jag tror också det är bättre än att ligga och pressa. Har ett barn på 10 mån så blir inte så mycket sånt ;)
  • GrönaDruvan
    Mammatillelise skrev 2016-06-11 21:29:52 följande:
    Så ska det alltid finnas såna här människor...
    Vad menar du? Jag menar inget illa med kommentaren, men det är ju sant. Vad ska du på riktigt göra åt ett dåligt pigment? Finns ju brun utan sol och spray tan annars.
    Att använda olja är ju inte speciellt bra, speciellt inte om du är blek i hyn. Har själv gjort misstaget, och det gör jag inte om.
Svar på tråden bästa sättet att bli brun??