Hur ofta äter ni pizza/McDonalds?
I min familj äter vi pizza 2 gånger varannan vecka och McDonalds 2 gånger de veckorna vi inte äter pizza. =) hur ofta äter ni pizza/McDonalds? =)
I min familj äter vi pizza 2 gånger varannan vecka och McDonalds 2 gånger de veckorna vi inte äter pizza. =) hur ofta äter ni pizza/McDonalds? =)
MacD - aldrig!
Pizza- varannan vecka blir det köpepizza. Varje ibland. Och ibland gör vi egen.
Gift med ett barn på 7 mån.
En gång i månaden. Max.
Vi åt McD igår, men innan dess är det nog flera månader sedan sist. Pizza äter vi ytterst sällan, ett par gånger i året typ.
Mc Donalds ca 1 gång var 3:e månad
Pizza ca 1-2 ggr i månaden.
Gift med 5 barn
Pizza 1-2 ggr/mån. Ev hamburgare när vi åker på långa bilresor för att träffa släkten. Barnen är 2,5 resp 4,5 år. Minstingen är inte förtjust i vare sig köpepizza eller hamburgare så hon brukar få något annat.
BK två tre gånger om året.
Pizza en två gånger i halvåret.
Vi vill inte dö i förtid!
Dottern på 9 år äter nog pizza varannan vecka och McD ev nån gång i månaden, men knappt.
Jag gillar inte köpe-pizza och maken gillar inte hemmagjord så vi äter det extremt sällan. McD händer oftare att det blir, kanske en gång i månaden.
McD - Aldrig. Varför då när man kan göra egna som är mycket godare.
Pizza - Aldrig, gillar inte pizza.
Mc D - aldrig. Äckligt
Pizza - typ 1 gång om året.