Välkommen tillbaka ;) Ang vagnarna så undrar jag i vilken del av landet du bor i :)
Jag är nästan orealistiskt nervös över svaret på NIPT, så nervös att jag ångrar jag tog det! För det är ju som du säger, det finns inga garantier. Plus att det kan vara "massa annat" ändå, men men det är försent att återkalla nu så bara att hoppas allt är bra och att hela graviditeten går bra. Denna ständiga oro..
Svansjön skrev 2016-08-01 06:49:10 följande:
Nu är det längesen jag var här inne, har inte orkat läsa ikapp :)
Idag är jag i vecka 12+1, är konstant kissnödig och känns som kissblåsan sväller upp och värker i magen. Blir väl som med sonen, det försvinner inte förrän bebis är ute ur magen.
Igår köpte vi syskonvagn :)
En bugaboo Donkey duo mes ståbräda/pall.
Nu har vi 5 vagnar så jag måste sälja tre stycken =D Kommer även spara vår BJ city mini GT.
Är någon intresserad av billiga vagnar är ni välkomna att köpa. Har en crescent trike exa, jättefint skick i svart, sitt och liggdel.
Har en Brio Smile dock bara sittdel. Samt en sprillans ny och ouppackad Maxi cosi Stella endast sittdel.
För övrigt börjat illamåendet smyga sig ikapp igen, hur är det för er?
Har dessutom valt att inte göra KUB, tror inte det kommer säga oss så mycket utan mest oroa oss i onödan. Känner en tjej som fick 1:2000 men hon var just den 1:an.
Någon som har tips på var man kan köpa gravidkläder utöver hm, Lindex, mamalicius mm??
Sorry för långt inlägg!