BF Februari 2017
Hoppas verkligen du slipper havandeskapsförgiftning! Hur har du det med huvudvärk och svullnad i kroppen? Jag hade +1 protein i v 25 men det försvann. Bm har sagt att man ska vaska av lite och sen kissa ut lite innan man tar till urinprovet, så det inte är flytningar med i för då kan det tydligen visa fel.. Leukocyter har med urinvägsinfektion att göra om jag inte minns fel. Hade +1 på det sist så de skulle skicka odling. Tycker det är svårt att kissa ut ordentligt ibland nu så lite urinvägsinfektion skulle inte förvåna mig ;)
Jag har också ont under högra revbenet men bebis trycker massor där. Min bm är inte orolig än, kch jag har inte jätteont utan mer som en ömmande känsla, så jag känner mig inte orolig än ;) Jag känner mig pigg och just nu älskar jag att vara gravid även om jag längtar som tusan efter bebis :D
Var hos BM idag. Visade sig att jag har protein +1 i urinet samt leukocyter +4.
Inget förhöjt blodtryck men jag har haft otroligt ont under högra revbensbågen i några veckor. Jag har hela tiden tänkt att bebis trycker med fötterna underifrån på revbenet. Nu blev min BM orolig och trodde det kunde vars min lever så hon ringde akuten. Så i morgon ska jag lämna urinodling och återbesök på måndag.
Hoppas bara att bebis sparkar på mig då det inte har med havandeskapsförgiftning att göra.
Vecka 37 i morgon och vill bara få ett slut snart!
Det sjuka är att när bebis är ute kommer man sakna att vars gravid emellanåt och sakna magen :D