• micjos

BF Februari 2017

Håller med, går såå sakta! Är vi.37+1 och hoppas på en alla hjärtansdag bebis :) men som sagt, kan ju behöva vänta lääänge till :/ min kropp är helt paj då vore trevligt om han kom snart!

Gamlamamman skrev 2017-02-07 10:51:04 följande:

Tänk så länge vi varit gravida nu och denna sista tid verkligen släääpar sig fram. Jobbigast tycker jag är det stora spannet på när det kan sätta igång. Från idag till 5/3 för min del. Jag är mer än redo så hoppas verkligen att det drar igång snart. :) 38+2 för mig idag.

Hur känns det för er andra?

• micjos

Var hos bm nyss, och liten är fixerad :) min son, senaste barnet låg rörlig fram tills han kom. Är i v.37+4 idag så hoppas på att det startar snart! Hur går det för er andra?

Låter inge vidare :/ hoppas det sätter igång snart!

Ivana1988 skrev 2017-02-10 08:22:53 följande:

Jag har inte öppnat mig mer än 2cm på 48t så dem har möte nu alla och ska bestämma om de börjar om med cytotec eller ballong.. så trött nu och det har inte ens börjat...:/

• micjos

Åh vad kul att det börjar komna lite feb bebisar :) vill att min kommer med snart, min kropp är så sliten nu...

• micjos

Igår sprack mina ända passande gravidbyxor! Fasiken vad arg jag blev, är ju inte långt kvar :/ (v.38+1) vägrar gång mysbyxor bland folk så min man köpte ett par nya idag :) pju! Känns så onödigt bara!!!! Massa sammandragningar idag, var 5-15 min hela dagen oavsett om jag sitter/står. Men magkänslan säger att det inte är på G :/

• micjos

UL idag och liten väger strax över 3,7 så jag hoppas han dyker upp snart :) en vecka till bf!

• micjos

Haft mensvärk i tre dagar nu, mest kväll/natt och den har blivit liite starkare för varje dag! Inte haft förut under grav. :) haft en känsla sen mitten nån gång att den 24/2 kommer han... så håller tunnar och tår :) dock behöver min man åka på jobb 5h bilresa enkelväg imorgon :/ får se om han vågar!

• micjos

Oj, vad snabbt! Önskar det går snabbt för mig med, sist tog det en evighet! Grattis! :)

Cecilia13 skrev 2017-02-23 19:49:20 följande:

I måndags kväll gav jag upp totalt, gick och la mig tidigt och sa att jag inte tänkte gå upp förrän bebis kommer... Vaknade av två ordentliga värkar och 23.45 gick vattnet!!! Dottern föddes 04.00 :)

Nu sitter jag hemma i soffan och myser med en liten goding!

• micjos

Bf idag och har i natt haft enorm mensvärk i samband med sammandragningar, hela natten så är helt ännu magen :/ aldrig varit med om o detta är 4:e barnet.... nu inget alls mer än sd och halsbränna.

• micjos

Bf+2 idag och ingen bebis. Fyller år idag så hoppas han väntar tills imorgon, även om det skulle vara bästa presenten vill jag att han har en egen dag :) men enorma förvärkar med stark mensvärk i natt nu inget...

• micjos

Tack :)

Ettanvändarnamningenannanhar skrev 2017-03-01 12:11:30 följande:

Grattis på födelsedagen! :)

Svar på tråden BF Februari 2017