Är jag en hemsk människa?
Fånigt tycker jag också
Vi har min bröllopsservis som jag fick när jag gifte mig med exet som finservis. Min sambo vet det men äter gärna från tallrikarna med god aptit.
Det är bara en sak för guds skull!
Fånigt tycker jag också
Vi har min bröllopsservis som jag fick när jag gifte mig med exet som finservis. Min sambo vet det men äter gärna från tallrikarna med god aptit.
Det är bara en sak för guds skull!
Jag har de gjort liladant.
Ärligt talat så är det hans nya relation, hans nya liv. Varför ska hans gamla hänga över er i form av prylar?
Här åkte allt efter sambons ex ut, när jag flyttade in. Ville inte överskuggas utav henne utan få något som var "vårat". Självklart har han fått spara småsaker som foton och grejer, mest för sonens skull. Men möbler och prydnadssaker finns inte kvar i huset :)
Kan tillägga att jag inte har några saker från mitt förra ex med mig här heller så vi är på jämnlik nivå.
Då ska man tänka lika om bonusbarn då ? Dom finns ju för att mamman exet o pappan haft sex ? Fy ska man påminnas om att dom haft sex med varandra så fort man ser barnen ?
TS, det gör dig inte till en hemsk människa. Bara till en onödigt svartsjuk sådan, för att svara på frågan-.