• smulpaj01

Nej jag vill inte ha ditt barn på köpet..

Anonym (Fortfarande äcklad) skrev 2016-05-23 19:04:25 följande:

Håller med dig.. Dejtade en pappa en gång. Well jag visste inte att han hade en skitunge när vi började dejta för jag skulle aldrig bli ihop Med honom annars för jag tycker att pappor är avtändande blä. Hans 7 åriga skitunge tyckte inte om mig, klart att hon vill att pappa ska vara med mamma liksom och fattade inte riktigt varför pappa har en ny tjej. Så han gjorde slut. Jag blev sur först men sen jävligt lättad! Eiw Jag lärde mig en läxa. Jag vill aldrig vara någons mamma som inte har kommit från min vagina. Se till att bara träffa singel killar de är ändå hetast <3

Träffade mannen med skitungen flera år senare han var tillbaka med sin fru och olycklig och skitungen hade vuxit och blivit knarkare. TÄNK att jag kunde varit inblandad och säkert blamed för skitungens livsstil haha!

Vad bra att han dumpade dig och valde sin fru igen
  • smulpaj01
    Anonym (D) skrev 2016-05-25 07:28:15 följande:

"Barnen kommer alltid först" är en fras som ständigt kastas runt här inne. Kan nån förklara för mig vad det innebär? Exempel på situationer då barnen alltid måste gå först för att som jag förstår det enligt många här, inte bli skadade för livet och få en jättedålig relation till sin förälder?

Va? Hur kan man inte förstå att barnen alltid går före en partner? Dom är små och behöver tillsyn, partnern är vuxen och får ta hand om sig själv!
  • smulpaj01
    sextiotalist skrev 2016-05-25 08:53:19 följande:

Inte alls, man kan lägga all ren tvätt i en hög på vardagsrumsbordet, så kan alla plocka sina kläder därifrån, eller så lägger man kläderna i en hög på respektives säng. Däremot föredrar jag att mina kläder är strukna och vikta.

Du är ju lite smått efterbliven när det gäller din mans barn! Du och "brumma" borde sluta skriva ert skit så att vi som ÄLSKAR våra bonusar kan glänsa!
  • smulpaj01
    Blomma73 skrev 2016-05-26 08:58:39 följande:

Och många verkar inte klara av att balansera detta. Finns massvis med trådar här på fl där det framför allt blir krockar mellan en förälder och ny partner utan barn. Finns alltid en hel del personer som tycker att barnen alltid ska komma först, i alla sammanhang. Likaså upplever jag att det alltid höjs många kritiska röster mot par som vill ha egentid. För nu är det ju umgänge med barnen som är prio ett. Som att det vore samma sak att umgås vuxna och barn, som att umgås som kärlekspartners.

Jösses, kan man inte umgås som kärlekspar när man har barn -SKAFFA INTE BARN
Svar på tråden Nej jag vill inte ha ditt barn på köpet..