• evins

Hur såg din tempkurva ut när du blev gravid?

Hej allesammans!
    Tempar själv och försöker få till ett plus, tiden mellan ÄL och BIM är dock lång och ofta sitter man och stirrar sig galen på tempen. Ser då och då hur folk visar sina egna tempkurvor från ex. NC eller FF efter att de fått ett plus. Hade varit roligt med en tråd med endast "plus-kurvor" ! Tänkte därför se om någon har egna grafer de vill visa upp från sina plus, gärna med en jämförelse från tidigare icke-plus-månader

• Svar på tråden Hur såg din tempkurva ut när du blev gravid?
  • SofieElise
    Nova92 skrev 2019-02-13 15:26:30 följande:

Vet någon varför jag inte kan se bilderna? :(

Det beror nog på att tråden är gammal. Här är min om du är nyfiken :)

• cenchi

Min lilla kurva. Nu är jag i v14.

Som ni ser var det inte alls tydligt att jag hade ÄL där. Enligt appen så var ÄL tre dagar senare tills jag manuellt fick ändra enligt BF datum. Har gjort 3 UL nu som alla säger att BF är 24 Augusti, vilket innebär att ÄL borde skett på detta datum.

Men ja, kan säkert variera, men så ser min kurva ut iallafall :)

• Ok1020
    Nathiis skrev 2019-03-11 01:42:30 följande:

Så här såg min kurva ut månaden jag blev gravid i sommras (:

Fint! Hör bim imorgon och jag hoppas verkligen nu på 7e försöket. Hur tycker du det ser ut?

• Bobno1
    Ok1020 skrev 2019-03-13 04:40:16 följande:

Fint! Hör bim imorgon och jag hoppas verkligen nu på 7e försöket. Hur tycker du det ser ut?

Är ju väldigt svårt att säga innan du passerat bim, men min kurva har alltid varit väldigt jämn (som din) efter ÄL när jag vart gravid så jag tycker din ser lovande ut
Svar på tråden Hur såg din tempkurva ut när du blev gravid?