• evins

Hur såg din tempkurva ut när du blev gravid?

Hej allesammans!
    Tempar själv och försöker få till ett plus, tiden mellan ÄL och BIM är dock lång och ofta sitter man och stirrar sig galen på tempen. Ser då och då hur folk visar sina egna tempkurvor från ex. NC eller FF efter att de fått ett plus. Hade varit roligt med en tråd med endast "plus-kurvor" ! Tänkte därför se om någon har egna grafer de vill visa upp från sina plus, gärna med en jämförelse från tidigare icke-plus-månader

• Svar på tråden Hur såg din tempkurva ut när du blev gravid?
  • Maariiiaah

Hej!

Kankske en dum fråga men varför kan man inte se bilderna från min mobil eller data?:o
    Hjälp!

• Körsbärsblom90

Här är min kurva, ingen ordning på den men tänkte att det kan vara skönt att se en rörig gravidkurva också haha

Plussade igår, så innan den sista höjningen.

• lillmysan
    Maariiiaah skrev 2017-12-10 12:56:45 följande:

Hej!

Kankske en dum fråga men varför kan man inte se bilderna från min mobil eller data?:o

Hjälp!

Samma här!!
  • Meej
    Maariiiaah skrev 2017-12-10 12:56:45 följande:

Hej!

Hjälp!

lillmysan skrev 2018-02-05 05:47:16 följande:
    Samma här!!
    Bilderna verkar inte finnas. Källkod saknas. Konstigt.. Men jag ser gärna fler kurvor också om det är någon annan som vill lägga upp..? :)

• Mih4

På familjeliv kan du enbart se bilder om du har tryckt i "standardversionen" i din mobil. Alltså inte i en mobilanpassad version eller i appen. Sedan försvinner möjligheten att se bilder efter någon vecka tror jag. :/

• Jagvetdåinte
    Körsbärsblom90 skrev 2017-12-12 12:44:47 följande:

Här är min kurva, ingen ordning på den men tänkte att det kan vara skönt att se en rörig gravidkurva också haha

Plussade igår, så innan den sista höjningen.

Det hade saånnerligen varit härligt att se! Kan inte se några bilder :p Typiskt. Konstigt att bilderna inte går att se ... Hoppas graviditeten går bra, grattis <3
  • Bobno1

Min andra gravidkurva i denna tråd! Synd bara att man inte längre ser de gamla. Samma jämna temperatur som förra graviditeten men inte alls lika hög temp. Kanske beror på att jag fortfarande nattammar stökig 11-månaders

Svar på tråden Hur såg din tempkurva ut när du blev gravid?