Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

Långt mellan näsa och mun på bebis, beror på alkohol under graviditet?

Anonym (aldrig) skrev 2016-05-11 02:16:36 följande:

Det är aldrig okej med alkohol under graviditet. Absolut inte 1-2 glas ibland. Förstår inte varför du drack om du haft oskyddat sex och visste att det kan hända att du blir gravid.. då hade du sluppit alla dessa tankar nu.

Idiot. Håll truten tack. Du är bara ute efter att trycka mer och förminska ts. Klart man kan festa om man har "mens" och inte ens misstänker graviditet. och ts är knappast den första och inte heller den sista som gått långt i en graviditet utan att veta om det.

Ts jag tror inte du behöver oroa dig faktiskt. Tror bara hon har det utseendet. Men jag tror inte det är FAS. Det kan du släppa tycker jag.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (aldrig) skrev 2016-05-11 13:18:30 följande:
    Skiter faktiskt i om jag uppfattas som otrevlig. Står fast vid att man är knäpp om man förburkar alkohol när man är gravid speciellt med förklaringen "jag har hört att 1-2 glas ibland är ok". Men som sagt det är inge jag som ska leva med dom tankarna hela livet utan hon och hennes barn... helt rätt att klandra sig själv när man är så dum att man inte tar reda på att man är gravid innan v 13 och fortsätter dricka.
    Fan vilken pinsam människa du är. Har man BLÖDNINGAR kanske man tar det för mens. Inte fan tar man ett test varje gång man får mens för att det "kan ju vara" en annan blödning. Fy vilken okunnig idiot du verkar vara.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (aldrig) skrev 2016-05-11 16:18:20 följande:
    Hur kan man ta det för mens? Då måste man vara bra efterbliven. Stor skilland på mens och blödningar. Och jo man kan visst ta ett test om man bryr sig om sitt ofödda barn istället för att häva i sig alkohol i 13 veckor och kanske ge barnet men för livet för att man vill unna sig.
    Du måste vara bra efterbliven. Haha pinsamma människa. Och jo blöder man med jämna mellanrum är det inte konstigt att man tror det är mens. Men du har ju så låg iq så du förstår inte det din lilla stackare. Haha
Svar på tråden Långt mellan näsa och mun på bebis, beror på alkohol under graviditet?