Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

Jävla tonåring!

Eh du skämtar?! Inte fan kan ni ta hennes pengar till er unge. Dom sakerna får ni fan betala själva. Och nej hon är 18år och behöver inte be om råd för att åka till London. Jösses vilken pinsam ts men jag tror detta är ett skämt. Har ni inte råd SJÄLVA med en ny vagn får ni köpa en beg helt enkelt.

• viseversa
    Djurvän03 skrev 2016-05-08 15:35:54 följande:
    Vadå egoistisk och bortskämd? Det var inte jag som bokade en Londonresa?jag vill ha nytt allting till bebisen. Kläder kan jag dock köpa begagnat men allt annat ska vara nytt. Punkt.
    Ja men då få DU fixa det med dina egna jävla pengar, och inte ta av hennes. Pinsamt.
  • viseversa
    Bibbielou skrev 2016-05-08 16:18:54 följande:

Förstår dig ts! Jag ville ha en sådan där elektrisk babysitter till bebis, en sådan där som gungar du vet? Men de är ju väldigt dyra så jag frågade grannen om inte han kunde bidra med halva summan. Glöm det sa han men nu förut så märkte jag att han satt och rökte och drack whisky på balkongen?! Hur f*n har han råd med cigg och sprit om han inte ens kan hjälpa ett litet oskyldigt barn att få det bästa här i världen? Typiskt egosvin!

Hahaha exakt. Jag frågade våra grannar som har väldigt mycket sparat om dom inte kunde bidra till en ny bil till oss. Jag menar vi har 4 barn liksom. Vi behöver en buss för att alla ska få plats. Men den snåla jäveln bara skrattade och stängde dörren.
  • viseversa
    Djurvän03 skrev 2016-05-09 18:26:00 följande:
    FÖR SISTA GÅNGEN...TONÅRINGEN HAR PROBLEM I SKOLAN OCH KOMMER INTE ATT FÅ GODKÄNT I ENGELSKA 6 OCH SVENSKA 2. RIKTIGT ILLA ÄR VAD DET ÄR. GE ER NU. DÅ ÅKER MAN INTE IVÄG.
    Jaha? Det ger er ändå inte rätt att stjäla hennes pengar till er unge. Ni får fan betala den jävla vagnen själva.
  • viseversa
    yodi skrev 2016-05-09 21:11:23 följande:
    18 åringen har bokat en resa för egna pengar
    du vill låna pengar för att köpa nytt till bebisen för pengar ni inte har och vägrar köpa begagnat

så du framstår som betydligt mer bortskämd än tonåringen.
    Rättar. Ts vill inte låna. Ta skulle TA pengar av flickan för att köpa en vagn och annat till sin unge. Mao tyckte hon att 18åringen ska betala dyra prylar för SINA pengar och ts tänkte inte se det som ett lån. Nej ts tyckte flickan skulle stå för detta med glädje. Man kan ju bli förbannad för mindre.
Svar på tråden Jävla tonåring!