Morsdag, bara för biomamman?
Hur många barn tror du tackar sina föräldrar för att de lägger tid och kärlek på dem? Eller ställer upp och lagar mat osv? De flesta barn tar det för givet att det är sånt föräldrar gör.
Hur många barn tror du tackar sina föräldrar för att de lägger tid och kärlek på dem? Eller ställer upp och lagar mat osv? De flesta barn tar det för givet att det är sånt föräldrar gör.
Känns mera som du är en barnflicka,utan lön.Hur tackar din man dig?
TS kam väl hitta på egna aktiviter /hobbys,så hon inte är hemma så mycket,och då pappan är tvungen att ta sitt ansvar?TS borde tänka mera på sig själv,att hon vill ha egna barn osv.
Jag förstår hur TS tänket.Hon tar ju lika mycket ansvar varannan vecka som barnens mamma och därför värd att få nåt på mors dag.Däremot tycker jag att hennes man borde tacka henne med fina presenter osv.
varför ska du ha lika mycket Ansvar som biomamman?Det är ju barnets mamma och pappa som har ansvaret.Skulle aldrig ställa upp som styvmamma och ta all ansvar,eftersom det är inte mitt ansvar.
Säg ifrån TS,när du inte har tid/lust ta hand om andras ungar!Låt ingen trampa på dig.Du verkar redan vara trött på det och det förstår man.Jag skulle ha sagt ifrån och tänk på mitt eget liv istället.
Det är klart TS är värd uppskattning,så mycket hon gör och tar ansvar för sin mans barn.Inte ok att hon inte får det.