BIM - juni 2016
BIM -1 vad säger ni?
BIM -1 vad säger ni?
JAG ÄR GRAVIIIIID!!!!!!
BIM idag. Spöksträck på testlagret. Tog en CB för att. Kan dethär vara spök?
Fick mens inatt. Tog ett likadant test bara föf att se om det blev nått sträck men det blev helt blankt. Vilken dålig kvalitet? Blir irriterad, hade det varit ett tidigt missfall borde det inte blivit blankg i morse utan fortfarande nån rest tänker jag. Ska inte testa förens mensen är sen någonsin mer, man kan ju ändå inte dra någon slutsats.
Well, på det igen då. Nästa ägglossning sker mitt i flytten så tveksamt om vi kommer få till det då.
BIM som sagt idag, ingen mens ännu men en svag mollande värk har kommit. Har varit sjukt trött i två dagar nu och är rädd att mensen kommer ikväll eller imorgon. :/
Kul med liknande symptom. Jag brukar alltid ha mensvärk flera dagar innan mens samt brösten börja ömma precis innan. Nu har de ömmat i 12 dagar. Och en svag värk idag på BIM dagen. Jag vågar inte hoppas något men klart man undrar om det kanske är bra detta.. Ska testa imorgon :) själv?
Vakna med starkare värk och för en stund sen kom mensen. Som ett slag i magen och en smäll i ansiktet kändes de och tårarna går inte att hålla borta. 8e försöket var detta och ingen bebis blev det... Blir nog att börja med äl stickor nästa månad för att kunna pricka in äl bättre även om vi alltid prickat de eller haft som förra månaden, sex några dagar innan. Har äl flytningar och känningar i magen runt äl men verkar ju endå inte stämma då. Mannen har ju fått prestationsångest också så det försvårar ju allting avsevärt nu. Nä denna månad kändes faktiskt som att något var annorlunda, hade nästan ställt in mig på att jag var gravid och börjat googla på sätt att berätta de på. Men var som att se en död människa eller liknande när jag såg mensen, frös till i några sekunder och sen kändes allt meningslöst. Ja då blir de försök nr 9 nu då, med BIM fortfarande i Juni som jag trodde var vår tur månad så återstår om den är det då. BIM 30e Juni. Kommer nog ha en paus från fl ett tag då jag mest blir ledsen av att se massa pluss nu tyvär och återkommer när jag samlat mig. Lycka till ni andra!
Tog detta test i morse...
Testade ju svagt på testlagret i onsdags på BIM - 3. Idag på BIM - 1 testade jag med CB. Vad tror ni?
Efter svaga test så åkte jag och köpte mig ett digitalt :) Detta är på BIM - 1, Jag ska bli trebarnsmamma :) hoppas allt går vägen bara! Så glad!
Jag följde många av er i BIM maj-tråden då jag ofta är inne och läser för att jag blir så glad när andra plussar.
Jag själv är gravid i vecka 21 ocg håller minna tummar för att detta ska bli en bra månad för er <3
Fick förmodligen mens nu med. Suck!
Trodde inte att mensen kunde bli så pass sen..
5 dagar över bim.
Bara på att igen när mensen är slut! Haha