![Verro](/avatar/thumb/verro/555e107cc41b1c3b23c8827cd0d99896.jpg)
-
Jag har oxå BIM 1 juni så de får ändras i BIM listan :) då kan vi ju va kvar i maj tråden oxå Hahahahaha om vi plussat 29 :DLoncelot skrev 2016-05-19 12:48:57 följande:Åh Nice! Bim 1juni men kan nog testa redan 29maj då borde det synas Hoppas hoppas
-
Hoppas oxå sååå innerligt att det tar sig denna månaden <3 vi fick till det 4 dar i rad och två gånger på ÄL dan och den 14-15 så överlevde dom spermierna så hade vi ju dom tillgodo...
Igår tittade vi på vår sex almanacka tillsammans igår och skrattade.. Han sa, om det inte blir bäbis denna månaden sp gör vi ett nytt rekord nästa månad o då ska jag ta ledigt från jobbet :D Hahahahaha
Vad använder ni för appar? Jag använder denna för att logga ÄL och sex :) den heter Life -
Hej tjejer :)
Hur går det för er som närmar er BIM? Spännande nu i se hur många plus som ramlar in <3 självklart önskar jag o hoppas att vi ALLA plussar <3
Själv är jag på ÄL + 5 och har jätte "mensvärk" i tjejmagen .... Men de är det enda. -
Kul initiativ :)ungmamma16 skrev 2016-05-25 08:03:02 följande:
Hur gamla är ni alla här?
Barn sen innan? Första barnet ni försöker på? :) kan va kul o veta lite mer...
Jag är 18, har ett barn på 2 år och detta är 3dje försöket på syskon :)
Jag är 30 år har två barn på 9 år och en på snart 5 år <3
2:a försöket på ett litet syskon :) -
Jag har BIM 1/6 och jag tog ett test imorses... Jag tappade nästan andan när jag såg en liten skugga komma fram i testet.. Jag fotat och gjort om bilden till svart/vit o original bilden... Ser ni skuggan eller har jag blitt knäpp? Man ser skuggan när man vinklar testet ... Ah jag tror ni fattar vad jag menar :) Hahaha
Ska ta ett nytt test imorgon igen :) hoppas hoppas hoppas
-
[quote=76662766][quote-nick]Zoey90 skrev 2016-05-27 08:29:34 följande:[/quote-nick]
Igår kom strecket efter test-tiden och idag såg jag lite inom testtiden men blivit lite tydligare nu efter testtiden. Båda med morgonurin.
[/
Ja jösses ditt test är ju verkligen inget spökstreck som mitt :) GRATTIS -
Jag hakar oxå på ert morsdag tåg :)Micki88 skrev 2016-05-27 12:50:54 följande:
Du får haka på mitt ha is i magen tåg om du vill ;) vore det inte guld att plussa på morsdag?? :)
-
GRATTIS GRATTIS GRATTIS <3 Njuuuuut till Max nu <3 Massa kramar :)Zoey90 skrev 2016-05-28 06:36:11 följande:Jag gjorde det nu :D
-
Godmorgon flickor.... NEGATIVT test hör oxå :( men som ni säger BIM är ju om 4 dar för mig så än lever hoppet...
KRAM PÅ ER <3 -
Det där är ett STORT GRATTIS va roligt <3Micki88 skrev 2016-05-29 08:49:29 följande:
Tog precis ett test? Är det verkligen positivt???