• Verro

BIM - juni 2016

Hej tjejer!
    Hör kommer jag från BIM i maj tråden... Idag kom mensen som ett brev på posten på BIM dagen... Extremt tråkigt men vad ska man göra?!
    Hoppas att juni är vår månad <3
    Nästa BIM för mig är 7/6
    Kram

• Verro
    Loncelot skrev 2016-05-06 08:52:10 följande:
    Livet är som det är bara o ta nya tag hur tråkigt det än är juni måste vara vår månad, försök nr 5 här...
    De gör vi :) nya tag och nu SLÄPPER VI LOSS VÅRKÄNSLORNA ORDENTLIGT TJEJER!!!
    Stor kram till er alla, nu äter vi choklad och dricker lite vin <3
  • Verro
    Joss90 skrev 2016-05-06 10:13:22 följande:
    Du är i alla fall välkommen hit :)

Jag kommer göra en BIM - lista lägre fram i maj när vi är lite fler :)
    Tack så mycket <3
  • Verro
    Hubert skrev 2016-05-06 23:41:23 följande:

Hoppar in här med! Fick ganska nyligen tidigt missfall i v 5, mensen slutade för några dagar sen och nu ska vi försöka igen!

Beklagar ditt missfall :( kram och välkommen till oss <3
  • Verro

Vi börjar testa idag på cd 9 .
    Slutade med P-piller i början på mars och hade en normal mens nu i april. ÄL va förra månaden på cd 17 så nu ska vi se om jag fått en regelbunden cykel eller inte efter P-piller ätandes i 4 år...
    Vi kör på sex varannan dag kommer lusten emellan så kör vi varje :D

• Verro
    columbus skrev 2016-05-15 13:26:49 följande:

Hur går det för alla? Någon mer som förväntas ha ÄL runt 22-24? 

Enligt min app ska jag ha ÄL 23:e maj . Förra månaden felade de med 2 dagar då ÄL stickorna visade tidigare... Hoppas verkligen vi prickar ÄL denna gången.
  • Verro
    columbus skrev 2016-05-18 06:26:48 följande:

Jag har en liten fundering..
    Är mitt uppe i mitt första ÄL-testande. Direkt (efter 3 min) när testet är klart är det extremt svårt att se ett streck. Det finns där men är svagt (se bild 1). Däremot 10-15 minuter senare syns det betydligt mer (se sista stickan på bild 2).

Det sägs ju att testen är ogiltiga efter 3 min-gränsen (i alla fall dessa från billiga-tester.se) men samtidigt blir jag fundersam.

Bild 1 och sista stickan på bild 2 är alltså samma test men med cirka 15 minuters mellanrum. Ska jag inte lita på att strecket blivit starkare från tidigare dagar? (OBS! Vet att det fortfarande inte visar någon LH-ökning eftersom det är svagare än kontrollstrecket så undrar alltså kring hur tillförlitligt det är några minuter senare än angiven tid)

Bild 1 
    Bild 2 (stickan längst ned är samma som på bilden ovan, men ca 15 minuter senare)

Hej :) jag började med ÄL tester förra månaden. Nu jämför jag förra månaden med denna jätte mycket och ser att jag börjar få stegring på testerna nu när jag börjar närma mig ÄL.
    Såhär såg det ut för mig förra månaden
  • Verro
    columbus skrev 2016-05-18 06:30:38 följande:
    Skrev fel, testet ska avläsas inom 5 minuter enligt bruksanvisningen. Det mer tydliga strecket kommer hur som helst några minuter ytterligare efter det, kan jag lita på det oavsett eller ska det slopas?
    Och såhär ser det ut nu.. Jag började testa morgon/lunch/kväll när jag började se 2 streck för att se hur strecken blev tydligare och sen hur dom blev svagare.

Kommer att göra likadant denna gången för att lära mig mer om min kropp, tycker det är såå spännande :)

När har du ÄL?
  • Verro
    columbus skrev 2016-05-18 18:12:55 följande:
    Suck, nu testade jag igen. Det syns ingenting alls inom de fem minuterna som testet ska läsas av. Däremot nu, 15-20 minuter senare kommer ett svagt streck.

Tester två gånger om dagen men samma sak varje gång. Hoppas verkligen det blir ordentliga utslag snart!
    Min dumma mens app visar på tok fel denna månaden oxå!! Tur man är testoman!!
    Jag hade ÄL känningar imorses och nu på kvällen testade jag igen och ser att jo men visst ökar de... Har säker ÄL imorgon eller i övermorgon och mens appen visar att den ska va på lördag!!!!

Nu får jag locka min fästman till sovrummet :D
  • Verro
    Loncelot skrev 2016-05-19 07:08:32 följande:

Ägglossningsmax idag YES!!!

Igår var även tempen 0,3grader högre än vanligt, har monitor men även börjat med att tempa och fungerar bra

Prestationsångest för oss båda här hemma men har tagit upp dataspels spelandet igen så kopplar av lite mer nu.. Skönt, dock inte helt avslappnad hehe

Angående sexandet som de flesta pratar om så får man ta till alla medel för att få till det just äl dagarna, The mind is free, man får som sagt ta till alla medel för mer upphettning Ja brukar sätta på sensuella serier eller filmer där dom brukar ha mer känslor i då går mannen igång... Mena nu inte porr men det är väl heller inte fel

Bim om 12-14dgr exakt yey!!!

Håller med dig!!! Vi tar till alla medel här hemma hahaha

Idag har jag oxå Max på mitt ÄL test. När har du BIM?

Kram
Svar på tråden BIM - juni 2016