BIM - juni 2016
Hej tjejer!
Hör kommer jag från BIM i maj tråden... Idag kom mensen som ett brev på posten på BIM dagen... Extremt tråkigt men vad ska man göra?!
Hoppas att juni är vår månad <3
Nästa BIM för mig är 7/6
Kram
Hej tjejer!
Hör kommer jag från BIM i maj tråden... Idag kom mensen som ett brev på posten på BIM dagen... Extremt tråkigt men vad ska man göra?!
Hoppas att juni är vår månad <3
Nästa BIM för mig är 7/6
Kram
Hoppar in här med! Fick ganska nyligen tidigt missfall i v 5, mensen slutade för några dagar sen och nu ska vi försöka igen!
Vi börjar testa idag på cd 9 .
Slutade med P-piller i början på mars och hade en normal mens nu i april. ÄL va förra månaden på cd 17 så nu ska vi se om jag fått en regelbunden cykel eller inte efter P-piller ätandes i 4 år...
Vi kör på sex varannan dag kommer lusten emellan så kör vi varje :D
Hur går det för alla? Någon mer som förväntas ha ÄL runt 22-24?
Jag har en liten fundering..
Är mitt uppe i mitt första ÄL-testande. Direkt (efter 3 min) när testet är klart är det extremt svårt att se ett streck. Det finns där men är svagt (se bild 1). Däremot 10-15 minuter senare syns det betydligt mer (se sista stickan på bild 2).
Det sägs ju att testen är ogiltiga efter 3 min-gränsen (i alla fall dessa från billiga-tester.se) men samtidigt blir jag fundersam.
Bild 1 och sista stickan på bild 2 är alltså samma test men med cirka 15 minuters mellanrum. Ska jag inte lita på att strecket blivit starkare från tidigare dagar? (OBS! Vet att det fortfarande inte visar någon LH-ökning eftersom det är svagare än kontrollstrecket så undrar alltså kring hur tillförlitligt det är några minuter senare än angiven tid)
Bild 1
Bild 2 (stickan längst ned är samma som på bilden ovan, men ca 15 minuter senare)
Ägglossningsmax idag YES!!!
Igår var även tempen 0,3grader högre än vanligt, har monitor men även börjat med att tempa och fungerar bra
Prestationsångest för oss båda här hemma men har tagit upp dataspels spelandet igen så kopplar av lite mer nu.. Skönt, dock inte helt avslappnad hehe
Angående sexandet som de flesta pratar om så får man ta till alla medel för att få till det just äl dagarna, The mind is free, man får som sagt ta till alla medel för mer upphettning Ja brukar sätta på sensuella serier eller filmer där dom brukar ha mer känslor i då går mannen igång... Mena nu inte porr men det är väl heller inte fel
Bim om 12-14dgr exakt yey!!!