BIM - juni 2016
Då joinar jag med o hoppas på att juni är vår månad, bim 1-2juni beroende när äl kommer
Då joinar jag med o hoppas på att juni är vår månad, bim 1-2juni beroende när äl kommer
Va kul att vi har samma! Jag beställde hem graviditetstest idag så att jag är förberedd, har dock bestämt mig för att inte testa förrän BIM eller någon dag efter det....om jag nu inte får mensen såklart :)
Hej tjejer!
Hör kommer jag från BIM i maj tråden... Idag kom mensen som ett brev på posten på BIM dagen... Extremt tråkigt men vad ska man göra?!
Hoppas att juni är vår månad <3
Nästa BIM för mig är 7/6
Kram
Efter "igångsättning" av mens (Primolut) så sitter jag med ONT och niagrafallet.. 4 dagen nu.
Så 1 juni ca är det BIM för mig. Hooooppas hoppas det fastnar en liten denna månad
Jag kommer hänga i denna tråd trots att jag har bim i slutet av maj
Känner igen många, sedan innan. Sjätte försöket.
Då var mensen över hoppas äl kommer tidigt den här månaden...
Jag har runt 10kg att få bort,
Hoppar bort från majtråden och kör bara här, så mycket fokus på alla plussande i den tråden haha
Hoppas ja får bli en av dom första att posta en sån bild här i juni månad
Här kommer BIM listan hittills!
Kommer säkert komma fler så jag väntar med att lägga den som tilläggskommentar på mitt första inlägg :)
30/5. Zoey90
31/5 Milli_1
1/6 Rosenblad
1/6 Fridson
1 /6 Pennie22
1-2/6 joss90 (trådstartare)
1-2 /6 loncelot
2/6. Fluffan86
4/6? Copycat
5/6 Marengen90
5/6 Columbus
6-7/6 Loppalisa
7/6 Verro
4-10/6 mixXi
8-15/6 Videungen
9/6. Susi85
23/6. Pojkmorsan
Juni Hubert
Juni Karitziana
Juni. Cfmilla
Juni. Anonym (J)
Hoppas nu att många av oss plussar <3
Hoppar in här från Maj gruppen. Fick mens idag på äl + 11. Jag har lite oregelbunden mens men ett genomsnitt på 30 dagar, denna månaden var det 28. Hur hade ni räknat och är sannolikheten stor att jag har 11 dagars lutealfas varje månad eller kan det skifta?
Ni som planerar att köra ÄL-test, när/hur tidigt börjar ni testa?