Inlägg från: nevermind |Visa alla inlägg
  • nevermind

Är vi ensamma om o göra så ?

Shit så bortskämd. Kan inte vara lätt att få prata i telefon ifred om man är ensam med grabben.

• nevermind
    Sessie82 skrev 2016-05-03 21:59:09 följande:
    Pratar jag i telefon när ja e hemma med han sjölv så.gör jag de när han sover eller så sätter jag på nått på Youtube eller så leker han själv. Varje gång han leker sjölv blir jag glad och stör han inte. Jag vill att han ska kunna leka sjölv o kunna utveckla fantasi osv.

Tror min man man bara är hemskt rädd om son son och vill inte han ska känna sig ensam.

Han tycker synd om han när hab leker själv medans jag ser de som nått bra.
    Tycker synd om honom? Din man måste ha varit med om något. Till exempel aldrig nånsin fått uppmärksamhet av sina föräldrar. Kanske därför det går överstyr nu. Vad är han rädd för, att pojken ska känna sig oälskad?
  • nevermind
    Sessie82 skrev 2016-05-04 12:35:24 följande:
    Nej han ska börja i augusti är de tänkt. Sambon har gått runt på varenda förskola här och kollar deras utegård grundligt och klagat på massa.

Vassa kanter på fönsterbrädor,spik som sticker ut från cykelhus,för höga kanter till sandlådan osv.

Vet inte va ja ska känna ????Vill ju inte han ska skada sig men får lita på att personal har koll. Men när man går förbi dagis utegårdar så sitter som bara o fikar medans alla barn går runt själva.
    Låter som det är nåt som inte stämmer med din sambo...
Svar på tråden Är vi ensamma om o göra så ?