Inlägg från: Sundochfrisk |Visa alla inlägg
  • Sundochfrisk

Hur ändrade ni era livsstilsvanor?

Been there done that! 
    Jag jojjobantade och försökte verkligen gå ner i vikt. Sov 5 timmar om natten för att hinna gymma innan jobbet och åt mycket mindre mat. Ingenting fungerade och jag blev bara tröttare. En jobbarkompis introducerade mig till en kille som gjort precis den resan jag ville göra, han gick från 150 kg soffpotatis med alkoholproblem till 90 kg muskelpaket. Men det som sålde mig var inte mannens fysik, utan hans blick. Det var som att se Tarzan i ögonen, totalt fokus med ett lugn och harmoni som nästan fick mig att fundera på min sexualitet haha. Han förklarade det så jäkla enkelt för mig och fick mig att börja ställa mig samma frågor "hur borde en människa röra sig och vad borde en människa äta?" Inte lätt att lista ut själv i en stressiga liv. Jag sa åt honom att han har gett mig mitt liv tillbaka och uppmanade honom till att genast sluta jobba med det han gör och ge detta till resten av befolkningen med samma problem. Nu har han ett enkelt 30-dagars program med kost träning och inspiration som han kallar Utmaningen. För den som bor i stockholm så erbjuder dom också PT i mindre grupp för att verkligen få snabba resultat! www.nakedprime.se är hemsidan

Svar på tråden Hur ändrade ni era livsstilsvanor?