• Anonym (Mmm)

Bonusfamilj, blä och varning!

Ja, önskar jag vetat vad jag gav mig in på. Råder mina singelvänner att inte dejta en man med barn.

Älskar min sambo och när vi har det bra har vi det väldigt bra men familjelivet är ett krigande för att få nån form av familjekänsla.

Exet är en komplicerad människa som vill ha en fasad av gott samarbete. I själva verket är allt på hennes villkor och sätter man ner foten blir det utbrott och straff.

Alla i omgivningen tycker att hon är så trevlig men bakom stängda dörrar är det en annan femma. Hon misshandlade min sambo både fysiskt och psykiskt. Manipulerar fortfarande så gott det går, jag står som bromskloss och är extremt hatad för att jag inte dansar efter hennes pipa.

Barnet är ett fint barn men har det lite jobbigt i att hon ser mig som en konkurrent till pappans uppmärksamhet. Inte hennes fel men svårt att komma runt och jag känner mig ofta utanför.

Hoppas det blir bättre ju äldre hon blir så att kontakten med mamman kan minska och att mamman inte för över sitt hat till henne.

Svar på tråden Bonusfamilj, blä och varning!