• Stora My

"Baka flicka/pojke 2016

Igår var perfekta d-dagen (3:e dagen innan) men det blev ingenting. Mannen är förkyld och jag har ännu inte lyckats övertyga honom. Jag är ledsen...Hoppas det går få med honom till nästa månad. Idag skulle jag nog få stegring men har inga äl stickor kvar. Känns ju inte lönt köpa nya heller när han inte är med på tåget. Jag har slutat med lactal men äter nog mina extra vitaminer/minareter ändå.

• Stora My

Vad kul ni ska köra pojkmorsan.

Måste fråga vad bisolvonet är bra för?

Zoey90 man får ju ha det i åtanke att det blir vad det blir. Man kan försöka göra miljön bättre för tex flickspermier men det finns ju inga garantier.

Jag vill gärna ha en flicka men skulle bli glad om det är en pojke också. Vill gärna ha ett till barn men mannen är inte lika övertygad.

• Stora My

Kul med fler. Välkomna Molle90 och Agge83 också!

Tranbärskapslar äter jag 2 st och kalcium/magnesium 4 st (enligt förpackningen).

Det är ju alltid svårt vara utan kaffe

Viktigt vid flickbak är att mannen kommer just vid öppningen och har man då sex varje eller varannan dag innan tre dagar innan (eller positivt äl test) så borde man kunna köra två dagar innan också eftersom spermieantalet är lägre och flickspermiernna gynnas. Tror ni inte det? Alltså om man är osäker på att det räcker köra tills tre dagar innan.

• Stora My

Jag är inte arg fast det blev en sån symbol.

Intressant statistik pojkmorsan. Det ligger nog nåt i det med antal x eller y spermier. Det går ju inte göra något åt men man det skadar ju inte försöka förbättra miljön så x spermierna trivs bättre och sen hoppas på det bästa.

• Stora My
    Zoey90 skrev 2016-05-10 10:52:05 följande:

Funderingar.

Jag har lite småproblem med fiffi och får lätt ont när jag har sex. Både i själva öppningen och inuti. (Har typ alltid haft de problemen och har inget med våthet att göra)

Så jag vill inte ha för mycket sex varje dag, förstör jag då chanserna för Flicka?

Och så ska man väl inte komma heller när man försöker med flicka, betyder det att jag inte får komma alls eller bara just när vi har sex?

Det finns en annan teori att om mannen inte fått utlösning på minst sju dagar så gynnar det flickspermier. Du får sikta in dig på det och ha sexet tre dagar innan äl. Om du orkar så har du dagen innan också för säkerhetsskull.

Om det blir ett försök för oss i juni så tänkte jag stt vi ska göra så fast vi kanske kör tre dagar innan samt två dagar innan men ingen orgasm för mig och mannen får komma precis i öppningen.
  • Stora My
    pinkrain skrev 2016-05-10 11:28:33 följande:

Jag har sådan molvärk i magen och är illamående men kan det kännas så tidigt? Tog ut min spiral i mars och inte känt så innan. Hoppas det tog sig!! ????

Det är ju svårt att veta. Lite tidigt är det ju fast nån gång har jag känt när ägget fäst också. När jag tog ut min spiral blev första ägglossningen och mensen lite förskjuten och månaden efter kom ägglossningen tidigare. Hoppas det inteblivit nåt sånt för dig och att det tagit sig.
  • Stora My
    Melloj skrev 2016-05-10 10:58:10 följande:

Men det är så det ska vara Pojkmorsan.. man tänker bara bebis och sen blir det lite "extra" skoj om det blir en tös för att man har pojkar sedan innan. Du skrev ngt om Glandin, vad är det bra för?

Nu är det extra mycket bebistänk för mig. Längtar massor!
  • Stora My
    Zoey90 skrev 2016-05-10 12:03:52 följande:

Men om vi tex har sex tex tisdag och torsdag och jag kommer på onsdag kväll?

Så här tänker jag, har ingen aning om det stämmer. Men om det ligger spermier och väntar på ägget och flickspermier trivs i surt så försämras miljön för dem om du får orgasm då miljön blir basisk vilket gynnar pojkspermier. Bäst är att hålla miljön så sur som möjligt under den fertila perioden. Sen efter ägglossningen varit får ni sexa så det blir orgasm för båda.
  • Stora My
    vicky91 skrev 2016-05-10 14:23:43 följande:

Hur är urinen vid baskiskt, gult eller typ genomskinligt?

För övrigt håller jag typ på att spy av pojk dieten haha allt jag hatar ska man äta haha

Oj! Låter inte bra dieten gör dig illamående. Hoppas det tar sig på en gång så du slipper den. Har ingen aning om man kan se det på färgen.
  • Stora My
    Molle90 skrev 2016-05-10 13:14:49 följande:

Molverk till och från samt illamående och brösten känns som ballonger, undra om något är på gång

Håller tummarna!
  • Stora My

Jag testade ph för skojs skull och var nere på ca 4. Tjohooo! Känner av ägglossning idag. Frågan är om man skulle våga sig på en O+12? Jag försökte flirta med killen i ett sms om han råkat ändra sig. Men då är frågan om det försöket också ska vara så nära öppningen som möjligt? Tänker man borde skicka långt in så de hinner i kapp ägget istället.

• Stora My
    pojkmorsan skrev 2016-05-10 17:35:38 följande:

Va mäter ni pH:t med? Beställt några vaginal ph mätare från eBay för 150 spänn vet inte hur många de va i men.. Urinen har ju inget med de o göra varken pH:t eller färgen på urinen de är ju mer "flytningarnas" pH som är intressant..

Du får nog utslag imorgon.

Köpte ph stickor på Apoteket. Duttar från flytningarna där nere på testet. Lite bökigt men funkar okej. Har testat med urin också bara för att kolla.
  • Stora My

Ja verkligen... och när man köpt på sig det mesta och mannen mitt i allt säger nej :-O

• Stora My

Jag har försökt gå med i gruppen. Det blir bra med en sluten grupp.

Zoey90 den är här på fl när du går in på grupper.

Svar på tråden "Baka flicka/pojke 2016