Inlägg från: Anonym (ah) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ah)

Verkligen HJÄLP!

Alltså seriöst, jag känner för dig, och det är synd att du mår dåligt.

Men va fan förväntar du dig om du proppar i dig Xanor?
    En av de värsta/längsta avtändningarna, du kan inte poppa Xanor och klaga i efterhand att det är svårt att sluta?

Å seriöst, Oxynorm för knäskada, ut och promenera, få in blod i knäet så det läker, ät ipren medans.
    Så jävla trött på folk som tar första bästa utväg och sen klagar på avtändning, 99.9% behöver inte Oxynorm för en knä/rygg skada, vet du hur jävla ont man ska ha för att äta det eller?

Med det sagt så förstår jag iaf att du har det jobbigt.

• Anonym (ah)
    klyban skrev 2016-04-19 19:38:25 följande:

Vad inbillar du dig att det hjälper?
    Du får nog ta sätta dig in i hennes knä och vad som är gjort där, innan du börjar med pekpinnar.

Jag stött på ett gäng som du, som tycker ta par alvedon så blir det det bra.
    Ett exempel var på en vårdcentral, jag kom in på kryckor kunde knappt ta mig fram med dom.
    Vi satte oss ner och prata, där såg vi en fot som var svullen, röd och extrem öm.
    Hon såg även smärtan i mitt ansikte när jag tog av mig stödstrumpan.
    Berättade jag tog oxy snabbverkande och depot, plus massa alvedon, och att detta bara hjälpte lite lite grann.
    Vet du vad hennes lösning var?
    Ta par alvedon, utan oxy så grät jag av smärta, så undra hur hon resonera fånet.
    Jag hade ont och var trött, så orkade inte skälla ut henne, så jag bara därifrån.
    Detta går i skov, där skoven är täta ibland typ 5-6 ggr på ett halvår.
    Och ibland år emellan.
    Och slutar alltid efter skoven, men kan vara jobbigt ibland, då man blir hyfsat beroende redan i vecka 6-8 i kontinuerlig konsumtion.

Sluta sätta ord i min mun, jag sa att 99% inte behöver oxy, det stämmer.

Det är som om man har lite nattlig ångest, går och överdriver hos läkaren och får stesolid/stilnoct utskrivet istället för att kanske träna/meditera/gå till psykolog eller whatever.

Poff så är du beroende av stesolid, eller psykiskt beroende av stilnoct för att kunna somna.
  • Anonym (ah)
    klyban skrev 2016-04-19 20:19:57 följande:

Haha, källa på att 99% inte behöver oxy(eller liknande).
    Du kanske pratar om de som har högt tillfälliga problem med sina knän verkar det som.
    Har man väldigt ont i knät, så har man.
    Och lägga orden i mun, vad är det jag lagt i din mun frågar jag mig frågande?

Jag tänker aldrig jämföra smärta med ångest, de spelar i skilda divisioner.
    Har vitt skild problematik, och dessa benzo kan ofta radera ångest helt(i alla fall i början).
    Sen stilnoct, det har vi för insomning, så där tar vi upp en till, ska vi jämföra denna med smärta också?
    Förstår inte alls varför du gör denna koppling, den enda riktiga koppling som finns, är att de bägge är beroendeframkallande.
    Sen berättar TS att h*n har en del problem med psyke i olika situationer.
    Jag antar h*n ska bara svälja dessa, kanske bara ut och gå hjälper här med

Sen vart hittar du hybrisen att du vet vad som föregår i TS knä?
    Och att bara ut och gå kommer lösa alla hennes problem?
    Jag inte sett någon information som tyder på att det är ett mindre problem som bara försvinner utav att ut och gå.
    Eller vart ser du detta?

Hm källa?
    Ska leta fram, men i USA när big pharma gjorde så man inte kunde krossa/snorta Oxys så sjönk försäljningen med typ 90% så det säger en del haha.
    De ändrade i alla fall tillbaka så man kunde snorta igen.

Orkar inte diskutera med dig, du får gärna tro att du vunnit diskussionen!
    Kontentan är att benzo är en quick fix, samma med pain pills.
    Det bästa är att försöka komma på andra vägar och inte börja med de värsta direkt bara för att det är en snabb lösning.
    Vad vet du om hennes knä? Hon kanske väger 100 kg och är 1.50 lång, då är det bästa att gå ner i vikt.

Vad vet du om hennes psyke? Hon kanske dricker alkohol 3-4 gånger i veckan, kanske röker cigaretter? 
    Då är kanske det bästa att sluta med dem sakerna.
  • Anonym (ah)
    klyban skrev 2016-04-19 22:31:12 följande:

Jämför du USA och oxy, du verkar ha noll koll på Florida.
    Sen röker de oxy främst, missbrukarna som du nu pratar om.
    Vi pratar faktiskt om nån som har väldigt ont i knät, eller har du missat detta?

Smärtstillande är ingen kvick fix för de som har smärta, för de är det oftast det ENDA sättet att ta sig vidare.
    Tragiskt att du bara antar att TS inte har ont i knät, och sen gör kopplingar till USA och missbrukare.
    Varför ska jag fantisera om 150cm 100kg människor?
    Men visst, kanske en sådan människa ska gå ner i vikt, men tror du knät gör mindre ont idag för detta?
    Du vet ingenting om detta knät, att göra antagande som du gör är helt otroligt.
    Det vi vet, är att det förekommer smärta i knät, som föranlett en läkare att skriva ut oxy.
    Men enligt dig, så måste TS ljuga.

Vet inte vad jag skulle ha vunnit, däremot försöker du lägga in andra parametrar som vi inte ens vet är riktig eller inte.
    Du fantiserar ihop olika scenarion, som verkar hela tiden sammanfalla med att du tycker TS är en lögnare.

Den största frågan är faktiskt vad du vet om hennes psyke, då det är du som sätter pekpinnarna.
    Jag vet inte mer vad som står i inläggen, där vi ser en socialpress och en dramatiskt ökad stress i att vara ute i arbetslivet.
    Är det bra att medicinera detta långvarigt, nä, det vill jag verkligen inte påstå.
    Men tyvärr är det så, att vissa människor klarar inte av livet som alla andra.
    Sen kommer det nån med en pekpinne och minsann berättar hur det ska vara, och vilket OTROLIG tröst detta måste vara för TS

Så TS, ut och gå, så kommer du vara medicinfri innan du avslutat din runda(enligt vissa Tyst).

Haha, du verkar ju tro att TS precis har amputerat benet och konstant pikar på en lsd tripp i psyket.

Säger inte att man kommer vara medicinfri efter att man avslutat sin runda, verkligen inte, men säg att TS joggar 1h per dag och gymmar 1h per dag, äter nyttigt osv osv i 6 MÅNADER. Hon kanske mår helvette de 2 första men sen blir det sakta bättre och bättre, så är det för merparten av folk.
    Istället för att sitta hemma och knapra xanor och äta billys pan pizza.
Svar på tråden Verkligen HJÄLP!