Anonym (ah) skrev 2016-04-19 22:07:14 följande:
Hm källa?
Ska leta fram, men i USA när big pharma gjorde så man inte kunde krossa/snorta Oxys så sjönk försäljningen med typ 90% så det säger en del haha.
De ändrade i alla fall tillbaka så man kunde snorta igen.
Orkar inte diskutera med dig, du får gärna tro att du vunnit diskussionen!
Kontentan är att benzo är en quick fix, samma med pain pills.
Det bästa är att försöka komma på andra vägar och inte börja med de värsta direkt bara för att det är en snabb lösning.
Vad vet du om hennes knä? Hon kanske väger 100 kg och är 1.50 lång, då är det bästa att gå ner i vikt.
Vad vet du om hennes psyke? Hon kanske dricker alkohol 3-4 gånger i veckan, kanske röker cigaretter?
Då är kanske det bästa att sluta med dem sakerna.
Jämför du USA och oxy, du verkar ha noll koll på Florida.
Sen röker de oxy främst, missbrukarna som du nu pratar om.
Vi pratar faktiskt om nån som har väldigt ont i knät, eller har du missat detta?
Smärtstillande är ingen kvick fix för de som har smärta, för de är det oftast det ENDA sättet att ta sig vidare.
Tragiskt att du bara antar att TS inte har ont i knät, och sen gör kopplingar till USA och missbrukare.
Varför ska jag fantisera om 150cm 100kg människor?
Men visst, kanske en sådan människa ska gå ner i vikt, men tror du knät gör mindre ont idag för detta?
Du vet ingenting om detta knät, att göra antagande som du gör är helt otroligt.
Det vi vet, är att det förekommer smärta i knät, som föranlett en läkare att skriva ut oxy.
Men enligt dig, så måste TS ljuga.
Vet inte vad jag skulle ha vunnit, däremot försöker du lägga in andra parametrar som vi inte ens vet är riktig eller inte.
Du fantiserar ihop olika scenarion, som verkar hela tiden sammanfalla med att du tycker TS är en lögnare.
Den största frågan är faktiskt vad du vet om hennes psyke, då det är du som sätter pekpinnarna.
Jag vet inte mer vad som står i inläggen, där vi ser en socialpress och en dramatiskt ökad stress i att vara ute i arbetslivet.
Är det bra att medicinera detta långvarigt, nä, det vill jag verkligen inte påstå.
Men tyvärr är det så, att vissa människor klarar inte av livet som alla andra.
Sen kommer det nån med en pekpinne och minsann berättar hur det ska vara, och vilket OTROLIG tröst detta måste vara för TS
Så TS, ut och gå, så kommer du vara medicinfri innan du avslutat din runda(enligt vissa ).