• stilih

Varför tycker killar att det är ok att ha sex med tjejer under 15?

Kom att tänka på en sak när jag jobbade med en 15-årig kille i helgen. Själv är jag 23.

När jag var 14 hade jag sex med en kille som var 24. Jag var med på det och tyckte det var spännande och var väl lite småkär i honom också.

Jag själv skulle ALDRIG få för mig att ha sex med en kille som är 14-15. Det är ett barn och inget annat!

Så varför tycker dessa 20-åriga killar att det är ok att ha sex med så unga tjejer? Ser dom inte att det är barn det handlar om? Förstår inte.

• Svar på tråden Varför tycker killar att det är ok att ha sex med tjejer under 15?
  • Anonym (vishi)

Tycker inte det är konstigt. Du är könsmogen, kåt, vill ha kuk, klart du ligger om du får chansen. En 14-årig kille är könsmogen, kåt och vill ha fitta, klart han ligger om han får.

Sen att det är jävligt olagligt i Sverige är en annan femma. Har hört om föräldrar som polisanmält motparten för att de haft sex med deras ej byxmyndige dotter (alltid är det tjejen som är underårig, aldrig killen... varför kan man ju fråga sig..).

• Anonym (ElakMan)
    stilih skrev 2016-04-14 09:07:44 följande:
    Du blev förförd? Det var inte du som fick henne att komma hem till dig från första början?
    Det har du rätt i. Men hon bad om att få komma hem till mig.

• Kirenaj68
    stilih skrev 2016-04-12 10:02:34 följande:

Kom att tänka på en sak när jag jobbade med en 15-årig kille i helgen. Själv är jag 23.

När jag var 14 hade jag sex med en kille som var 24. Jag var med på det och tyckte det var spännande och var väl lite småkär i honom också.

Jag själv skulle ALDRIG få för mig att ha sex med en kille som är 14-15. Det är ett barn och inget annat!

Så varför tycker dessa 20-åriga killar att det är ok att ha sex med så unga tjejer? Ser dom inte att det är barn det handlar om? Förstår inte.

Kan vara frågan av en känsla av makt och dominans. De känner sig kanske otillräckliga ihop med jämnåriga tjejer och med en minderårig, oerfaren tjej känner de att de är dom som styr det hela. De är den erfarne i leken. Läraren s.a.s. 
  • stilih
    Anonym (ElakMan) skrev 2016-04-14 17:24:06 följande:
    Det har du rätt i. Men hon bad om att få komma hem till mig.

Men du tänkte aldrig att hon faktiskt var ett barn?

Min största fundering är just varför killar inte ser att det är ett barn det handlar om. Som sagt, i helgen var det så himla tydligt för mig att den här pojken jag jobbade med faktiskt är ett barn jämfört med mig, varför såg inte männen mig som ett barn när jag var 14?
  • Anonym (ElakMan)
    stilih skrev 2016-04-14 20:58:10 följande:
    Men du tänkte aldrig att hon faktiskt var ett barn?

Min största fundering är just varför killar inte ser att det är ett barn det handlar om. Som sagt, i helgen var det så himla tydligt för mig att den här pojken jag jobbade med faktiskt är ett barn jämfört med mig, varför såg inte männen mig som ett barn när jag var 14?
    Jo det gjorde jag. Det blev dumt ändå. Men hon var mer sexuellt erfaren än mig så där var hon inte ett barn.

• Anonym (Urban)
    Studentpappa skrev 2016-04-12 12:59:31 följande:
    Vad har det med saken att göra? Män är generellt överrepresenterade i våldtäkter med sisådär 99% Män som grupp tycker ändå inte det är ok, det är en liten skara idioter som ställer till det för gruppen i helhet. I likhet med detta det är en minoritet vars kännetecken sannolikt är pedofil dragning eller otroligt svag begåvning som tycker det är ok. Inte killar generellt.
    Man är inte ens i närheten av att vara pedofil för att man tänder på en tjej som är 14-15 år. Dessa tjejer är sexuellt mogna. Åtminstone kroppsligt.
  • Anonym (Urban)

Kanske inte 14-15 men hade en attraktiv gymnasietjej visat intresse för mig hade jag gärna haft sex med henne. Eller iallafall masserat hennes rumpa och lite slick och sug på det. Om hon verkligen vill och verkar mogen för det. Jag är 46.

• Anonym (Lovisa)

Säger bara:hoppas män /killar använder sin hjärna,någongång.

• Anonym (hurkieball)
    OlleSQ skrev 2016-04-13 15:28:55 följande:
    Å andra sidan är tjejerna ute efter status så det är ett givande och tagande från båda.
    Visst.    Jag kommer så väl ihåg när man fick bil vid 18-20. Fjortistjejerna kom översminkande i sina kortkorta horkjolar och närast tagg kuk. Någla ljög på åldern också, inte alltid lätt alltid att se skillnad på en välutvecklad 13 åring och 15.
    För vissa ger det status i tjejgänget att ha "gjort det" med en äldre kille, spec. en med bil.  Så va det iaf. på mindre orter på 80-90 talet.
  • Anonym (Pedophile)

De är pedofila de som tänker så. 
    En 14 årig är ett barn helt enkelt. 

• Rädddareninöden

Kolla kriterierna för vad en pedofil är innan ni använder det ordet som är väldigt missbrukat idag, inte är man pedofil om man tänder på en 14-15 åring.

• Svensson5
    Rädddareninöden skrev 2024-09-11 20:05:36 följande:

Kolla kriterierna för vad en pedofil är innan ni använder det ordet som är väldigt missbrukat idag, inte är man pedofil om man tänder på en 14-15 åring.

Nu finns det grader givetvis.
    Men tänder du på 14=15 åringar så har du definitivt en störning i hjärnan
    De är barn och det ser vem som helst om man nu inte har en fil-störning 

• Anonym (Inte ok)
    Anonym (Urban) skrev 2024-09-10 19:53:26 följande:

Kanske inte 14-15 men hade en attraktiv gymnasietjej visat intresse för mig hade jag gärna haft sex med henne. Eller iallafall masserat hennes rumpa och lite slick och sug på det. Om hon verkligen vill och verkar mogen för det. Jag är 46.

Hade du gillat om din dotter blev uppraggad av en 46 åring? Dvs om hon gick på gymnasiet. Eller om gymnasielinjen kom hem med an klimakterietant? 

Hör ni inte hur fel det låter? 

• Anonym (Inte ok)
    Anonym (Inte ok) skrev 2024-09-11 22:05:18 följande:

Hade du gillat om din dotter blev uppraggad av en 46 åring? Dvs om hon gick på gymnasiet. Eller om gymnasielinjen kom hem med an klimakterietant? 

Gymnasie sonen inte gymnasielinjen
  • Anonym (..)
    Anonym (Inte ok) skrev 2024-09-11 22:05:18 följande:

"Klimakterietant" hahaha tack för ett gott skratt. 
  • Anonym (KK)
    Anonym (hurkieball) skrev 2024-09-11 11:20:52 följande:
    Visst.    Jag kommer så väl ihåg när man fick bil vid 18-20. Fjortistjejerna kom översminkande i sina kortkorta horkjolar och närast tagg kuk. Någla ljög på åldern också, inte alltid lätt alltid att se skillnad på en välutvecklad 13 åring och 15.
    För vissa ger det status i tjejgänget att ha "gjort det" med en äldre kille, spec. en med bil.  Så va det iaf. på mindre orter på 80-90 talet.
    Hormonerna spirade i fjortistjejerna och de var sugna som attan. Vill nog säga att det var tjejerna som var långt mer på än killarna. Hormoner spirar med i killa som är 18-20, alla ville ligga. Flickor som pojkar. Som du skriver, en del handlade om status med 
  • Anonym (KK)
    Anonym (Lovisa) skrev 2024-09-10 19:58:24 följande:

Säger bara:hoppas män /killar använder sin hjärna,någongång.

Hormonstinna kåta fjortisflickor behöver inte använda sina hjärnor tycker du? 
Svar på tråden Varför tycker killar att det är ok att ha sex med tjejer under 15?