Så besviken på mina föräldrar angående barnvakt!
Känns helt ok dom tre timmarna
Känns helt ok dom tre timmarna
Först till dig " mycket präktigare än du" om du inte har ont någonstans eller luktat för mycket på någon kork eller har någon annan korkad anledning att vara djävlig så kan du ta din präktighet och elakhet och stoppa någonstans där solen inte lyser.
Du kanske ska ta och läsa alla inlägg av anonym (@) som föregått min konversation med hen (tips: använd "visa endast"-funktionen). Då förstår du nog vilken grad av präktighet jag besitter och vad jag anser om alla dem som tagit som sport att visa TS hur "fel" hon har som hade hoppats på att få en helg (på sex år!) med sin partner.
Nä men att man ska lägga massa negativ energi på struntsaker
Syskonen är små o ja hon sover från ca 20 till ca 9.30 på helgerna
Hon är fullt normal förutom sin diagnos men tycker det är skönt att sova precis som jag
Om man har chans att vinna 10 miljoner men bara vinner 2 miljoner , då ska man väl vara glad för dom 2 man fick inte deppa över dom 10 man inte fick ?
Nä pojken med EP är bara 4 år flickan har endast en lättare form av autism som inte märks så mycket
Nä dom är med sin far ute o grejar med båten
Lite skillnad på barn o vuxna i den frågan . Tror inte barnen skulle bli arga o skriva om det på fl eller är säker på att dom inte skulle det faktiskt
Hon vaknade 09 idag o dom gick ut för en stund sen så visst hann hon det . Dom små vaknar tidigare men min man klev upp idag så jag ligger kvar i sängen än .
Hon vaknade 09 idag o dom gick ut för en stund sen så visst hann hon det . Dom små vaknar tidigare men min man klev upp idag så jag ligger kvar i sängen än .
Jo det gör jag hela dagen sen , då jag varit vaken med pojken inatt fick jag sova 1 Tim extra .
Sur är jag typ aldrig så det var nog skapligt fel att kalla mig .
Jag gick o la mig sista gången 8 så ja lite mera än en timme sov jag nog , sorry
Klockan var nog 4 eller 5 när jag somnade en stund sista gången
Du har en allergi som du medicineras mot. Vilket innebär att du inte behöver akutmedicin, vilket var något ta dotter behöve varje dag.
Inte i något, anonym har hittat på det
Inlägg 85.
Eller hur! Det framgick tydligen inte för alla... Eller, det framgick tydligen inte för de som ville tolka allting negativt. (What a shocker!)
Vaddå inte litar på en barnvakt som inte svarar i telefon , när ni ringde hade väl dom inte er dotter ? Ska man vara tillgängligt dygnet runt för att vara en pålitlig barnvakt ?