Så besviken på mina föräldrar angående barnvakt!
Men oj så otrevliga människor i den här tråden.
Ts jag hoppas verkligen inte du tar åt dig av vad folk har skrivit.
Jag förstår dig och hade givetvis också blivit besviken och irriterad för bortkastade pengar.
Vi har också blivit lovade passning av våra barn men när det väl är dags så har det inte blivit.
Varför blev din mamma sur?
Jag vet faktiskt inte, hon säger att vi är lata och egoistiska och det är något varken hon eller någon annan i familjen någonsin andats ett ord om. Tvärtom har de istället öst beröm över vår ork och vårt engagemang även om man ibland bara vill ge upp. De har alltid stöttat med ord och tycker bra om våra barn. De nämnde också att "man kan ha saker för sig även om man är pensionär" och att de hade saker inbokade (som tydligen inte var inbokade i fredags när de tog emot dottern). Är orolig över hela situationen för jag förstår den inte :-/
Jag tog också extra illa upp av att vi faktiskt valde att avbryta vår egen helg och sovmorgon för att åka på dotterns simning . Den är såpass viktig för henne att vi inte vill hoppa över den eller lämna den till någon annan men ändå kunde de inte unna oss tid tillsammans ://