Inlägg från: Anonym (Vienna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vienna)

Så besviken på mina föräldrar angående barnvakt!

Anonym (@) skrev 2016-04-09 21:32:08 följande:

Absolut älskar Vi våra barn o just därför har vi endast barnvakt ca 1 gång per år av storebror o när barnen somnat o hemma innan dom vaknar .

Vi har inte skaffat barn för att låta andra ta hand om dom utan vi tar vår vuxentid efter 20.00 då alla sover sött o då har vi flera timmar för oss själv .

så barn 11+ sover vid 20.00?? Men visst du....,.
  • Anonym (Vienna)
    Anonym (@) skrev 2016-04-10 08:09:21 följande:
    Ja min 10 åring lägger sig 20.00
    Ok så DIN gör det, alla är olika och har olika rutiner, vissa är morgonmänniskor och vissa är kvällsmänniskor. Är du och dina barn ngr slags supermänniskor som är helt perfekta och det NI gör är det enda rätta? 

Kan säga att majoriteten av alla 10 + går knappast å lägger sig 20.00 på helgerna! NO WAY!
  • Anonym (Vienna)
    Anonym (@) skrev 2016-04-10 08:28:35 följande:
    Har jag aldrig sagt nå om heller . Var nån som sa att 11 åringar inte sover 20.00 o därför inlägget om du kollar vad jag citerade
    Ja eftersom ts har större barn. Å du påstår att barn sover vid 20.00 oavsett ålder mer eller mindre. Att dina barn minsann sover 20.00 vardag som helg. Men om DINA barn sover vid 20 även på hegerna, så dels har det ju å göra med hur gamla barnen är, å har du nu en 10-åring så känns det ite synd om hen faktiskt som inte får vara med å mysa med er framför tv eller middag efterson hen måste sova vid 20....
  • Anonym (Vienna)
    Anonym (@) skrev 2016-04-10 08:40:47 följande:
    Har jag påstått att alla barn över 10 sover 20.00 ? Var ?
    Min 10 åring lägger sig frivilligt mellan 19-20 varje dag , hon är ingen kvällsmänniska o gillar att sova mycket o länge på morgonen . Tv tittar hon inte på alls utan läser heller en bok .
    Middag äter vi 18.00 så mat äter hon faktiskt med oss .
    ja jag har förstått att ni aldrig lämnar hmmet och gör något annorlunda. Men i många familjer gör man det så att då kanske inte middagen blir vid 18 eller så äter man middagen hos släkt och kommer inte hem förrän efter 21 osv, men ni verkade vara så inrutade på att så här ska det vara att ni inte kan göra ngt annorlunda. Och dessutom är inte er unge representant för alla barn.
Svar på tråden Så besviken på mina föräldrar angående barnvakt!