• Anonym (???)

Så besviken på mina föräldrar angående barnvakt!

Anonym (Mamma) skrev 2016-04-09 22:48:33 följande:
    Hon är inte födoämnesallergiker.

Vårt hem är handikappanpassat och utrustad med luft, hiss och andra hjälpmedel.

Ja, jag har en man som lär slita lika mycket som jag om vi nu skulle ta med dottern på hotell (vilket vi inte gjorde på grund av ovan anledning).

Korttids är hon för ung för och assistent behöver hon inte då vi som sagt fått hem och utrustning anpassad. Vi "utnyttjat" mormor och morfar 2 dagar om året och jag tvivlar på att detta skulle sluta ut dem såpass mycket att de säger upp kontakten.

Gick inte så bra med påhoppen för dig.
    Riktigt dålig stil av dina egoistiska föräldrar och jag hade berättat för dom exakt vad jag anser om deras beteende och hur ledsen jag blev.

Vad gäller kortis är det konstigt att hon är för ung. Jag jobbar med yngre barn än 11 år som har kortis ibland varannan helg. En pojke på 8 år tex. Hur kommer det sig att din dotter anses för ung vid 11år? Tycker ni ska överklaga det beslutet. Ni har rätt till avlastning helt klart och jag förstår att ni behöver det. Eftersom jag själv jobbar med barn med olika handikapp och kan förstå hur tufft det är för deras föräldrar.
  • Anonym (???)
    Anonym (@) skrev 2016-04-09 22:53:31 följande:
    Känns helt ok dom tre timmarna
    Men du hackar på ts för att hon behöver en barnfri helg? Vad är ditt jävla problem? Du är väl bara ute efter att trycka ner och såra antar jag.
  • Anonym (???)
    Anonym (@) skrev 2016-04-10 08:18:13 följande:
    Nä jag skriver att det är fånigt att sitta på familjeliv o sura när man redan fått en kväll/ natt o inte får en till
    Nej du sitter och är otrevlig. Klart ts är ledsen. Hon kommer aldrig ifrån. Sen visar det sig att du lämnar dina barn till äldre barn. Och du påstår att ts har problem?!!
Svar på tråden Så besviken på mina föräldrar angående barnvakt!