Inlägg från: Anonym (Ehhh....) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ehhh....)

Så besviken på mina föräldrar angående barnvakt!

Först till dig " mycket präktigare än du" om du inte har ont någonstans eller luktat för mycket på någon kork eller har någon annan korkad anledning att vara djävlig så kan du ta din präktighet och elakhet och stoppa någonstans där solen inte lyser.

Och till dig ts så förstår jag din besvikelse och tycker nog att det var fel handlat av dina föräldrar. De kunde gott ha unnat dig och din man lite egen tid vilket är fullkomligt normalt att man behöver någon gång. För även om man är föräldrar så är man också ett par som behöver få möjlighet att vårda sitt äktenskap då och då. Vad skulle vara konstigt med det ? Tror också att det är bra för barn som inte är under 2 år att vara ifrån sina föräldrar då och då om de är trygga med personen vilket hon verkar vara med mormor och morfar.

Minns själv hur kul jag tyckte att det var när jag fick vara hos min farmor och farfar på en del lov. Och hur mycket jag längtade.

Vad skulle det vara för fel med det?

Hoppas ni hittar en bra lösning i framtiden så att ni kan få tid tillsammans oftare än var 6:e år.

Svar på tråden Så besviken på mina föräldrar angående barnvakt!