• Anonym (B)

Så besviken på mina föräldrar angående barnvakt!

Drottningen70 skrev 2016-04-09 13:14:56 följande:

Dina föräldrar är dumma och även din man som ska förvärra genom att anklaga dig för att förstöra er helg...

Men varför behöver du fråga här?

Ibland vill man väl bara ventilera? Varför skulle hon inte skriva här?
  • Anonym (B)
    Anonym (@) skrev 2016-04-11 16:06:22 följande:

Har aldrig sagt att man inte får bli besviken utan att det känns så onödigt att lägga så mycket negativ energi på det

Hur tänker du om den negativa energin du själv ger i denna tråd? Känns inte det onödigt?
  • Anonym (B)
    Anonym (@) skrev 2016-04-11 17:42:14 följande:

Den är inte ett dugg negativ

Jo, och de flesta tycker det i tråden också. Säger inte det dig någonting? Känns det inte pinsamt att vara sådan?
  • Anonym (B)
    Whitehorse1979 skrev 2016-04-12 18:19:43 följande:

1. På bion stänger man av sin telefon. Jag hade blivit skitförbannad om du suttit på samma film som jag.

2. Du är verkligen inte egoistisk. Dina föräldrar hade själva valt att passa henne.

3. Be kommunen/er lss-handläggare om ett kortis åt dottern.

Hon skrev ju att hon gick ut för att svara. Vad är det att bli skitförbannad för?!
  • Anonym (B)
    Whitehorse1979 skrev 2016-04-12 18:38:51 följande:

Ringandet och springandet i sig är väl minst lika störigt?

Förmodligen var mobilen ljudlös och vibrerade. Att någon går ut från biografen stör dig alltså så mycket att du blir skitförbannad? Du kanske borde hålla dig hemma isf, måste ju vara jättejobbigt med alla som ibland går på toa osv.

Fattar inte varför vissa tröttmössor alltid måste utgå från det värsta här på FL.
Svar på tråden Så besviken på mina föräldrar angående barnvakt!